Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Tmps på hyundai kona Hej har en hyundai kona 1.6 crdi fra 2019. Den er født med 16" hjul. Har købt 19" orginale tuson fælge, men kan ikke...
Teknik
Oprettet:
47 min
Visninger:
17
Periodisk fejl på touchskærm. Peugeot 2008 (Årgang 2020) Hej Jeg har periodiske fejl på min bils touchskærm. Værkstedet har fejlsøgt, og efter deres mening skal radiomodulet u...
Teknik
Oprettet:
56 min
Visninger:
15
Problemer med små motor Så fik tyskerne endelig lavet en video med samtlige modeller af motor der har fejl på, der ikke noget som er bygget så ...
Teknik
Oprettet:
i går
Visninger:
214
Hjulmøtrikker 16" og 17" stålfælge? Opel Zafira Tourer P12 - 2014 Hejsa, Ved nogen om originale Opel hjulmøtrikker anvendt på mine 16" stålfælge, også kan bruges til mine nyindkøbte ...
Teknik
Oprettet:
20. apr
Visninger:
180
Fejlkode på Turbo/EGR Spørgsmål til EGR – Corsa D 1.3 CDTI - 230.000 km. Hej alle Jeg har en Opel Corsa D 1.3 CDTI fra 2010 med fejlkode ...
Teknik
Oprettet:
20. apr
Visninger:
121
Ford Ranger 2.0 fra 2018 Hej har lige skifte brændstof filter på Ford ranger nu vil den så ikke starte nogen der ved noget tak
Teknik
Oprettet:
18. apr
Visninger:
272
Søgning efter reservedel Min 3 måneder gamle Cupra Tavascan er nu endt på værksted med en defekt højspændingsenhed. Men værkstedet fortæller, at...
Teknik
Oprettet:
15. apr
Visninger:
843
Skævt rat Hej, jeg har her til aften været ude for at køre over en sten, ville gætte på det var med omkring 20-25kmt. Efter det b...
Teknik
Oprettet:
15. apr
Visninger:
552
13 polet hunstik med udvendig klap Er der nogen der kender nogen til løsning, så man kan montere et anhængerstik gennem en kofanger, hvor det kun er selv ...
Teknik
Oprettet:
12. apr
Visninger:
390
Seat Leon hybrid fejl på lysregulering Mit seat leon hybrid viser fejl på lysregulering, jeg har ingen ide hvad dette betyder og jeg kan ikke se andet end bil...
Teknik
Oprettet:
12. apr
Visninger:
485
Dæk rotation Hej Jeg har netop skulle skifte til sommerdæk for første gang på vores “nye brugte bil”, da de fulgte med ved købet....
Teknik
Oprettet:
12. apr
Visninger:
437
Batteri og kølervæske lampe Både min bils batteri og kølervæske lampe begyndte at lyse på samme tid lige pludselig. Kan der være en sammenhæng i d...
Teknik
Oprettet:
11. apr
Visninger:
479
Calibra mister tænding Hej BG Info bil : Opel Calibra 2.0 8V 1992 Bilen har startet og kørt uden problemer. en dag jeg skal starte bilen...
Teknik
Oprettet:
11. apr
Visninger:
357
Apple CarPlay Skærm Hej BG. Hvilken Apple CarPlay skærm er den bedste? Har kigget på følgende: Drivemate Gearmate 2.0 Autofix multi...
Teknik
Oprettet:
11. apr
Visninger:
457
Opladnings kabel 22kw Hej bg Har lige fået en Volkswagen ID Buzz Cargo fra 2025 på rent el. Det kabel der føgler med kan lade med 11 kwh....
Teknik
Oprettet:
9. apr
Visninger:
788
Søger gummiliste til hardtop [i]Hej, søger gummilister til hardtop til Audi 80 Cabriolet. Hardtoppen er ikke original Audi. Hardtoppen er folier...
Teknik
Oprettet:
9. apr
Visninger:
316
Vw Up TSI, hvorfor har den 2 kølere? Hej, har en VW UP TSI. Skulle skifte kølere på den da der var en der havde bakket ind i mig. Finder så ud af efter en ...
Teknik
Oprettet:
7. apr
Visninger:
728
grand vitara starter underligt Hej gv. folk har en grand vitara 2,0 diesel fra 2003 jeg købte i dec. der er en underlig størelse. den vil ikke starte...
Teknik
Oprettet:
3. apr
Visninger:
502
Aygo få forlygter til at tænde/slukke automatisk Hej :-) Har en gammel V1 af Toyota Aygo. Der skal man selv tænde lyset når man starter bilen, og vigtigst slukke det i...
Teknik
Oprettet:
3. apr
Visninger:
844
Kia Ceed 2007 Hej jeg har problemer med at min starter står af er der nogle der kan hjælpe jeg har skiftet starter 4gange på et halvt...
Teknik
Oprettet:
1. apr
Visninger:
796

Annonce