{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Inspiration til træf {{forumTopicSubject}}

Jeg skal være med til at arrangere næste træf for Toyota MR2 klub DK. Vi har i år 30 års jubilæum, og det skal fejres lidt ekstra ordinært. Så jeg søger derfor lidt inspiration, da vores træf i forvejen er ret omfattende og super gode.

Et træf ser typisk således ud:
Fredag
Indtjekning på campingplads, opstilling af biler på udlånt areal, dæk spark, aftensmad og lidt øl om aftenen.

Lørdag
Morgenmad i fælles hytte. Kørsel til arrangement (feks besøg Toyota, Gokart, køretur i fede omgivelser med stop undervejs omgivelser). Tilbage til campingpladsen. Aftensmad. Auktion over stumpe. Åbent bestyrelsesmøde (kun ved årets 2. træf) Druk

Søndag
Morgenmad. Klargøring og vurdering af biler og præmier. Afslutning.

Vi kommer mange forskellige typer mennesker.

Det jeg nok søger mest er inspiration til er hvilke arrangementer man kunne indlægge om lørdagen. Men også til lokationer med fede veje eller steder hvor vi kan skyde nogle billeder.
Træffet er årets 2. og skal være på sjælland.

Jeg har selv et par ideer som vidst ikke har været indspillet før, men dem vil jeg ikke afsløre da nogen af rødderne også er på BG smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inspiration til træf
  • #1   31. maj 2015 Hvad med at booke færgen Hundested-Rørvig til en overfart?
    Kunne være nogle fede billeder med kun MR2 på en bilfærge, i opmarchbåse, roll-on og roll-off smiley
    Det vil jo også give en god lang køretur med muligheder for at se noget undervejs.

• #2   2. jun 2015 Det kunne faktisk være en ret fed ide smiley Der ligger også en god camping plads deroppe smiley

Kommentér på:
Inspiration til træf

Annonce