Fejl i forsikring {{forumTopicSubject}}
Fejl i forsikring
Jeg har for nogen måneder siden fået forsikringstilbud.
Forsikringerne skulle skrives i min kærestes navn. Men pga. min kæreste ikke står som bruger/medejer af bilerne hos SKAT, så har de bare gjort det i mit navn - men med forhøjet pris.
Den anden ting er at min bil er en klassik bil (+25), som jeg har sagt udtrykkeligt, og som også står i de underskrevne papirer. Forsikringen er så lavet som en veteran forsikring, men bilen er jo ikke veteran i forhold til skat. Så denne har de også rykket fra veteran til klassik uden at vi er blevet informeret til over dobbelte pris.
Vi har skrevet under på nogle papirer hvor der står en helt anden pris. Vi har ingen information fået om ændring af pris - hverken på den ene eller anden bil.
Har de lov til det? Kan jeg kræve mine penge tilbage foruden det aftalte beløb? Telefon-damen siger at man kan fortryde forsikringen. Hvad det dækker over ved jeg ikke helt.
jan 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 22 Svar: 220
dec 2006
Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5.870
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
de var ligeglade og sagde at jeg bare kunne skifte selskab og ikke ville betale 18000 mere end aftalt, ok sagde at vi bare kunne gå i retten for det var ikke aftalen på mail.
de ville have at jeg skulle betale det nye beløb til ny pris selv om jeg ikke havde underskrevet den forsikrings police de sendte mig på den nye pris, ca. 4-5 måneder efter jeg havde fået tilbuddet sammen med forsikrings beviset ved indregistrering.
de sendte den i retten og jeg tabte.
men fra den dag jeg opdagede deres nummer, havde de i deres interne system registreret mig som dårlig betaler og forsikringstager.
så kunne ikke finde et nyt selskab der ville tage mig igen.
ud over det gamle, og det har jeg stadig.
bare dumt jeg hoppede på folks anbefalinger om hvor god etu forsikring var...herinde...
så træd varsomt...??
dec 2003
Følger: 7 Følgere: 12 Biler: 11 Emner: 92 Svar: 1.623
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Fejl i forsikring