{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal de ikke stemmes ind
  • Terningen
    Terningen Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   19. jun 2015 Nemlig smiley

• #3   19. jun 2015 Hvilken en er din?

Har fundet den. Udstemt pga denne forum oprettelse.

• #4   19. jun 2015 de har ikke engang ventet 24 timer.. så ro på..

• Terningen
    Terningen Tilmeldt:
    sep 2011

#5   19. jun 2015 Jo jeg har ventet i 5 dage !

• #6   19. jun 2015 jeg kan kun se 4 biler ingen af dem er din.. og de er alle oprettet i går og en i nat

• #8   19. jun 2015 Bilgalleri er sku ikke hvad det har været, har vi ikke alle sammen samme passion?
    Hjælp dog manden istedet for at være emsig..!
    Hvorfor skal man vente over 24 timer for at få sin bil ind?
    Personligt synes jeg det er fedt at se bilerne fra start og se hvordan den udvikler sig, jeg ved godt ikke alle får fulgt op på det men nogle gør.!
    Der er jo ikke en limit på hvor mange biler der kan være på BG, ikke som på parkeringspladsen nede i byen..
    Kom frisk drenge vi alle skal være her smiley

• nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 118
    #9   19. jun 2015 Hørt TRacing man sådan blive det ikke desværre sidder der nogen folk som spiller dommer

• #10   19. jun 2015 hold nu op med det piveri, det kan sagtens være jeg bære en del af skylden men det er da fordi det ikke interessere mig at se på den ene golf 2 efter den anden.. Jeg siger ikke at mine Gamle lorte oprettelser er meget værd, men de er her nu engang.

Jeg får i bund og grund bare ikke mig selv hisset op til at kigge nyoprettede biler igennem, og det er jeg sikkert ikke ene om.

For det andet har det aldrig gået hurtigere at få oprettet sin bil efter de lavede det system om sidst.

• nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

#11   19. jun 2015 Der er ikke nåde piveri det skal bare være plads til alle det kan der ikke være rigtig at man skal hyre en fotograf for at få sin bil ind og hvis folk overholder det regler der er sæt få bilgallarig så kan jeg ikke se hvad problem er ??

• #12   19. jun 2015 personligt er jeg ligeglad med om der er en fotograf der har taget billederne. Men som jeg skriver får jeg dem ikke tjekket igennem og hvis største delen af de dagligt besøgende har det ligesådan så kan det jo ikke være så svært at forstå at det tager en evighed at få oprettet en bil...

• #14   19. jun 2015 Jeg har sgu heller ikke gode billeder men brugte så dog en del tid på teksten istedet. Det tog under 1 time at få den godkendt.

• nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

#15   19. jun 2015 Kan godt høre vi ikke blive helt enige og det er også helt ok men Skive bare min mening

• #16   19. jun 2015 fatter slet ikke det kan sætte jeres pis i kog, Det er fucking BG.. Det er så ligegyldigt

https://www.youtube.com/watch?v=X9AZn_CYdeI

• nicklas n
    nicklas n Tilmeldt:
    sep 2007

#17   20. jun 2015 Ford tro desværre det er dit pis der koge over få mit gør ikke tag det med et smil få det er helt ok vi ikke er enige det ville det heller ikke være sjovt .god aften

• #18   20. jun 2015 helt sikker Nick

• Terningen
    Terningen Tilmeldt:
    sep 2011

#19   20. jun 2015 Så har jeg slettet bilen !
    Farvel og tak til de positive mennesker som skrev på mine vegne smiley
    Det er desværre ikke for alle (selvom jeg er oprettet for 4 år siden
    Og til jer andre som havde travlt med at stemme mig ud ! Tag og smid sutten..

• #20   20. jun 2015 Bilgalleri er for alle.

Men hvorfor tager mange kun 5 billeder.? Infoen er mangelfuld, eller forkert.

Lav en god oprettelse, med masser af billeder, der er plads til 20 stk på en alm profil, udnyt det.
    Lav en god beskrivelse af bilen og find alt den info du kan, Lån evt info fra en bil magen til.

Lyt til evt afvisninger, og ret de ting brugerne skriver i stedet for at brokke sig over BG.

Jeg har aldrig haft problemer med at få mine biler ind.

• #21   20. jun 2015 Terningen

Jeg får heller ikke biler herind mere.
    Det er stoppet for mange år siden.
    Da folk herinde enlig opføre sig som scootergalleri.
    Voksen mennesker med en sut i munden er hvad BG er.
    Du har også selv bevis på hvordan folk er herind, ved at læse hvad de skriver.
    Det er for meget emsig herinde.
    klart folk sletter konto herinde hele tiden.

Og jeg gør det samme.

• #22   20. jun 2015 Der er godt nok også mange elendige oprettelser.

Nu ved jeg godt, at det her IKKE er ligeså "vigtigt", men det kunne være rart at høre fra dem der kun har 5 billeder og "ved ikke"/"standard" i teksten.

Det jeg gerne vil høre er: hvis i søgte ind på et studie der krævede Et snit på 7, ville i så også bevidst sigte efter 7.1? Eller er der ting i livet der faktisk kræver at man gør sig umage?

Kommentér på:
Skal de ikke stemmes ind

Annonce