{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

Baghjulstræk audi a4 b5 hvordan {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har været så heldig at få fingrene i en fin audi a4 1 8t b5 fra 96 med stort set alt i udstyr. Jeg har set flere steder man kan bygge den om til at trække baghjulene rundt frem for forhjulene. Hvad skal jeg bruge glem alt om afgift og alt det jeg er jyde det bruger vi ikke herover.

Er super glad for min bil men kunne være sjovt at have nok dks eneste audi a4 rwd smiley

Håber nogle kan give mig nogle gode ledetråd og vejledning til hvad jeg skal bruge. Nogle siger hent en s4 quattro og tag undervognen afmontere de forreste trækaksler så den kun trækker bag på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baghjulstræk audi a4 b5 hvordan
  • #1   31. jul 2015 Ja så det en 4x4 undervogn du skal have på. Om alle karosserne er lavet til det, eller om det er en giga ombygning på en FWD'er kan jeg godt have lidt mistro til det bliver, så det skal nok være en der er født 4x4...

  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 875
    #2   31. jul 2015 Du skal skifte hele bunden ud med en fra en 4x4 og så skal du have en anden gearkasse og driv aksel men om karossen er lavet til det er svært at sige så det vil nok være nemmere at lave en der allerede har 4x4 om

Kommentér på:
Baghjulstræk audi a4 b5 hvordan

Annonce