{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW e92 m3 2010
  • #2   11. sep 2015 Mogens. Du kender ikke til mandens baggrund. Besvar indlægget frem for at vurdere på forhånd

  • #3   11. sep 2015 M3/M5 er generelt holdbare biler der tåler og blive tæsket dag ind dag nat
    smiley

    Så hvis det sån en du vil have skal du bare ud og købe den
    Det ren køreglæde smiley


  • #4   11. sep 2015 Tak for svarene agim men tænker mere på de tidligere model m3 de havde også mange problemer. smiley

  • #5   11. sep 2015 Jeg har haft en e36 m3 og e46 m3 og nu e39 m5

    Og har aldrig haft nogen problemer
    E36 m3eren begyndte og larme lidt i vanos men det havde ingen betydning på kørslen, den lavede en lille lyd når den stod i tomgang.
    Det eneste du skal være opmærksom på er når du køre dem hårdt til er og huske og tjekke oliestanden da de bruger lidt olie, m5eren mest hehe smiley

    Ellers er det bare om at nyde bilen , De er virkelig holdbare da jeg pænt kan sige har ikk holdt tilbage med at trykke speederen i bund smiley


  • #6   11. sep 2015 De er bygget til at kører mere unormalt end standart biler smiley Hop ud i det vil jeg mene, du vil ikke fortryde det. Men self. alt har sin grænse.

  • #7   11. sep 2015 Okay tusind tak for svarene gutter forsæt god dag og weekend nå den kommer. smiley

  • #8   2. nov 2015 S65 motoren er en råstærk motor, men som med alle pumpede motorer, er holdbarhed et resultat af kørestil + vedligeholdelse.

    Selvom om BMWs service interval på denne type motor siger 25000 km, så vil mange på det kraftigste anbefale kortere intervaller.

    omkostningerne til Vedligeholdelsen er i den øvre ende af skalaen, gigantiske hvis du benytter de store forhandlere og deres værksteder. Uden at nævne navne, så vil jeg hverken anbefale Lyngby, Amager, Brøndby eller Roskilde som værkstedsbyer.

    Nielsen og Hyrup i Vassingerød er nu de ENESTE der får lov til at skrue på min - 2 unge mennesker, men F... de ved hvad de taler om.

    Der er mange skriverier om om Vanos problemer og Plejlstangslejer på cylinder 5 & 8.
    jeg fik skiftet min Vanos på bank 2, men om det er et decideret "issue" skal jeg ikke udtale mig om. Hvis du læser på bimmerpost eller m3post.com vil du finde eksempler på begge lejre - dem som råber op om alkens fejl og mangler og så dem som bare kører og kører.

    S65 motoren har mange sære lyde og vibrationer som man lige skal vænne sig til, især hvis du som jeg kom fra en velafballanceret række 6'er.

    Den har et luftsystem til opvarmning af katalysatorerne og dette system kan i samspil med bananmanifolde i lyd minde om en utæt manifold.

    denne motor - hvis du respekterer dens mekanik og sjæl, skal ikke over 3500 rpm før olien er driftsvarm.

    Kører du i inderbanen og udøver "pap-vedligeholdelse" som jeg har den en fantastisk resonans ved 2000 rpm og igen ved 3000 rpm. Alene den lyd kan få den mest aggresive bilist til at forblive i inderbanen med 80 km/t og nyde de fantastiske toner den motor og udstødning kan frembringe. Desuden er respekten og de anerkendende hilsner fra mange medbilister som ved hvad en M3'er, noget af det fedeste. Thumbs-up fra dem der passerer een, kan redde dagen.

    Jeg valgte manuel gear - det har jeg absolut ikke fortrudt. Har prøvet DKG også og har kørt automatgear i flere år. Denne bil SKAL være med manuelt gear.

    held og lykke - håber du finder et godt eksemplar. Frozen farverne er meget sarte

    smiley



Kommentér på:
BMW e92 m3 2010

Annonce