{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e92 m3 udstødning
  • #1   8. jun 2014 Prøv kig på billeder af de to biler bagfra, så er det ret tydeligt at det ikke bare er udstødningen der er rykket over. Der er jo haler i begge sider på en M3 og de sidder jo oppe i kofangeren.

  • Lasse M
    Lasse M Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Emner: 39 Svar: 31
    #2   8. jun 2014 Jamen kan man ikke montere x-rør på så der kan komme udstødning i begge sider?

  • #4   8. jun 2014 Jeg mener helt bestemt ikke at der er nogle problemer med at få udstødningen på, men bagkofangeren skal vel skiftes/ændres for at det passer med de to rørhaler? smiley

  • #5   8. jun 2014 Det er ikke bare lige sådan at gøre.. En 325i kører med "almindelig" bagpotte, mens en M3 har tværliggende potte på. Jeg er 99% sikker på at du skal ændre i karossen, ligesom kofangeren og skal skiftes/modificeres kraftigt.


  • #7   11. jun 2014 Sad og kiggede på et ombygnings projekt på en E91 igår. Det havde taget ham 6 mdr give and take at lave. Det var tilgengæld og motor skifte fra 318 til M3.

    Han skriver dog at han var nødsaget til at spejse skjærme fra ny og gammel bil.
    Tror det samme vil gælde for dig. Ikke den nemmeste bil at ombygge. Dog burde det være nemmere fra E92 til M3 end fra E91 til M3!

    Glæder mig til at se billeder af det hvis det lykkedes...

    Ps. er selv på jagt efter E92.


Kommentér på:
Bmw e92 m3 udstødning

Annonce