{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Att.: Bilgalleri og brugere. {{forumTopicSubject}}

Ved godt jeg ikke selv kører rundt i en bil til et 7 tal, men klart 5 og der smides sku for mange 7 taller ud til højre og venstre.
Jeg mener sku folk leger bytte bytte købmand med de 7 taller fordi man er kammerater eller naboer... Whatever!
Skal vi ikke snart tilbage til det gamle system igen, så der kommer nogle reele stemmer på vores biler herinde, tror at der hvor katten ligger begravet, ja de t er nok at hvis folk får et 3 eller 4 tal så bliver de pisse sure og man får smidt et 1 tal i hovedet bare fordi man stemmer reelt og efter hvad der er lagt af timer i bilen.
Ved ikke om dem der stemmer ved hvor mange timer vi bruger på vores biler, for bare at få dem gjort lidt specielle i forhold til samme biltype/model, ved godt at speciel min type (Golf2) er der mange af med bl.a G60 udstyr på osv. men derfor ligger der sku stadig timer i og tilpasse, lakkere, tune og hente stumper rundt om i danmark, det er dette man skal have med når man stemmer, efter min mening.

Hilsen Jonas E.
PS: Konstruktiv kritik modtages altid, bare ikke dem der bare hælder vand ud af ørene fordi de ikke kan lide golf fx osv.
Vær ærlig og stem reelt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Att.: Bilgalleri og brugere.
  • #1   30. apr 2004 det er jeg enig igen, det er lad, det er sådan desværre at ALT ALT for mange bliver pisse sur når der kommer et 4 tal og smider 1 taller jep... spænd hjelmen gutter!! og kom ind i kampen ok ?

  • #2   30. apr 2004 Nej for når spectret går fra 1 til 10 er der en større chance for og komme med en reel stemme, giv mig lige ret her, det virke sku 100% bedre før.
    Der skal efter min mening mere til og opnå et 10 end der skal til og opnå et 7 tal, selv om begge er topkarrakterer.

    Hilsen Jonas E.


  • #3   30. apr 2004 Nej for når spectret går fra 1 til 10 er der en større chance for og komme med en reel stemme, giv mig lige ret her, det virke sku 100% bedre før.
    Der skal efter min mening mere til og opnå et 10 end der skal til og opnå et 7 tal, selv om begge er topkarrakterer.

    Hilsen Jonas E.


  • #4   30. apr 2004 holder med dig der Jonas, det er større rammer, som f.eks. 5 middel og så kan man gå ud fra det
    så er 5 og 4 jo ikke en ringe karakter hvis den er rimlig standart!?


  • #5   30. apr 2004 RE: Nick og Mette.
    Her er vi helt enige, tilbage til det gamle system.
    Dette har vi haft mange indlæg om de sidste par måneder, mon ikke der snart er belæg for et tilbage skift fra WEBMASTER ???

    Hilsen Jonas E
    Min egen menig på nuværende skala om min egen bil 5 tal, gamle system 6-7 tal, der bygges jo lige pt. forresten


  • #6   30. apr 2004 holder med dig der Jonas, det er større rammer, som f.eks. 5 middel og så kan man gå ud fra det
    så er 5 og 4 jo ikke en ringe karakter hvis den er rimlig standart!?


  • #7   30. apr 2004 TUDEEEEEEEEFJÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!! Prøv nu at tage jer sammen!!! DET ER ET FUCKING TAL!!!! Æd noget syre, og kom over jeres trip..........

    /René


  • #8   30. apr 2004 stefan rolig ik have overdosis smiley hEHEHEH

    René kan vi lige få salon tonen frem ? det her er vel forfaen et bilgalleri som folk burde tage LIDT seriøst og snakke om tingen i stedet for du kommer ind og smadre det hele... kan man ikke stemme sådan en mand ud smiley


  • #9   30. apr 2004 og ikke for at bryde ind med noget men tit og ofte er det hvis piger kommer ind med en bil og den er standart, så for hun pludselig 7 ? er det pga, fedteri eller?

  • #10   30. apr 2004 Hehe Stefan / CHARMØR smiley ehehe kommer du til aarhus i aften? smiley

  • #11   30. apr 2004 ahh, trælst.... nåmen så ses vi vel en anden gang derude smiley ?

  • #12   30. apr 2004 Det er bare en karakter, hold nu op med, at brokke jer, om det er en høj eller en lav er for så vidt muligt lige meget, stadigvæk en lam ting, at brokke sig over i mine øjne

  • #13   30. apr 2004 Hvilken Konkurance plan? og hvor henne? smiley

  • #14   30. apr 2004 Nick : Kan godt være jeg skal finde en anden tone... Men helt ærligt, synes du ikke selv det er plat at folk tuder over et tal de ikke kan bruge til noget???
    Det eneste du kan bruge til noget er KONSTRUKTIV KRITIK.... Fik i den?? KONSTRUKTIV KRITIK........ Tallet fortæller dig jo ikke hvad din bil har af fejl & mangler... Det gør KONSTRUKTIV KRITIK......

    /René


  • #15   30. apr 2004 rene, det er vores mening vi er forskellige alle sammen (heldigvis kan man sige nogen gange jo) men sådan ser du på det.. men lad os dog være venner og snakke istedet for at brøle ud ok =]

  • #16   1. maj 2004 Hmm.. I er sq lidt for sarte..
    Se min Skoda burde jo have en masse 10 taller... smiley
    Men nej, nej.. Jeg er da fuldt tilfreds med 7..
    Hvaa.. Jonas, går du på gymmenasiet eller hva siden du skriver romaner over det hele..? - For det er da lige lovligt poppet...
    AND


  • #17   2. maj 2004 Gymnasiet... Den var sku meget sjov, nej det har jeg aldrig gjort, og desuden gik jeg ud af skolen i 1986, så jeg ved hvad jeg snakker om, har nok prøvet lidt mere end de fleste med denne interesse, forstået på den måde at de sleste herinde er mellem 18 og 25, men ikke et eneste ondt ord om det, det er jo vores allesammes int. og så er det sku lige meget om man er 18 eller 80, de ældre har bare lidt mere med i posen tit.

    Hilsen Jonas E.


Kommentér på:
Att.: Bilgalleri og brugere.

Annonce