{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

FUCK JANTELOV!!! {{forumTopicSubject}}

FUCK JANTELOV!!!

Nu hvor man ser diverse overfede biler som bla Maserati 3200 osv få 1 taller.......så tænker man jo jantelov igen. Når man så ser hvem der deler dem ud!!!! Gab mand. Opret et galleri til klamme biler så de kan stemme råddent på hinanden, istedet for at ha ondt i røven over dem der er godt kørende. Man kunne jo glæde sig på deres vegne, men nej.....der er jo ingen der skal ha det bedre end dig uden at skulle ha en bemærkning som "rige svin" osv med på vejen. Mentaliteten herinde er virkelig dalet gennem lang tid. Det samme gælder alle de fake aber. Føler i jer "større" når i sidder og lader som om i ejer en bil der ikke er jeres? Hold da kæft et taberliv at ha. Denne sidde er til bilelskere som går op i biler. Det er fint at ha sin egen smag...men at gi' div. supersportsvogne 1 taller....GET REAL.

Det var lige et surt opstød herfra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FUCK JANTELOV!!!
  • #1   2. maj 2004 Du har da ikke grund til at føle dig forfulgt!
    Jeg har lige givet dig et velfortjent 7-tal, og jeg konstaterede da også at din mindste karakter for dette smukke køretøj var en 5'er - den samlede bedømmelse af din bil indeholder ca. 80% 7-taller.

    Jeg går ud fra min egen stort set standard Toyota ville havne i galleriet for 'klamme biler', og det selvom jeg selv synes den er fed, og den gi'r mig mulighed for at bruge mine surt sammensparede skillinger på noget andet smiley





  • #2   2. maj 2004 Jeg føler mig skam ikke fofulgt og er da glad for mine karakterer.....men havde jeg brugt så mange penge på en Maserati og derefter fået 1 af div. andre, ville jeg nok undre mig lidt. Især når det er uden begrundelse

  • #3   2. maj 2004 Enig i det Bo skriver....
    Egentlig er du ikke meget bedre selv...det lyder som om at du føler dig lidt hævet over andre "fatter det ikke det er jo bot en BMW" Men du skriver at alle de KLAMME bilder skulle have deres egen hjememside...Øhhh, definer en klam bil...Er en Fiat Punto klam ? Er en Toyota Corolla klam ? Er en BMW klam ?
    Uanset hvilken bil man er i besiddelse af, så er det sgu da ikke forbudt og elske sin bil selv om den ikke har kostet mere end 20.000...at den er KLAM i dine øjne, ja det viser jo blot din egen mentalitet.


  • #4   2. maj 2004 Ok...det kan du ha ret i lyder forkert. Bliver bare harm over at typisk folk med 1 billede eller ingen informationer kyler 1 taller til højre og venstre. Jeg føler mig ikke hævet over nogen som helst. Min ER bare en BMW. Jeg undskylder da hvis jeg "ramte" nogen. Men følg mig nu. Alle dem der blot er herinde for at svine folk til eller gi dem bundkarakterer er jo irreterende. Alle kan da elske sin bil uanset pris. Men hvorfor helvede gi de dyre dårlige karakterer? Hvad snakker du om med MIN mentalitet?...jeg nævner ingen priser på biler...blot at dem der stemmer råddent oftest kører i "mindre" fede biler. Sammenlign lige en Corolla og en Maserati igen?

  • #5   2. maj 2004 Synes ikke i er helt retfærdige over for Jesper.
    Tror det han mener er at give 1 taller til biler som helt klart fortjener mere, (den omtalte og lign. Synes ikke samtalen skal føres hen på om lign. biler skal ha 4 - 5 eller 7, der er selvfølgelig smag og behag.
    Men at den slags biler helt sikkert ikke fortjener det omtalte 1 tal.
    Og der er jeg ganske enig med ham. Der er der squ for meget jantelov. På trods af smag og behag, kan man ikke tildele sådanne biler et 1 tal. Og gør man det alligevel, må det naturligvis forklares grundigt.. Det er der jo bare aldrig nogen som gør....!!! Sikkert fordi de ingen forklaring har.


  • #6   2. maj 2004 BO N

    Netop smiley

    Det med klamme biler kan jeg self. godt se ikke holder nogen steder. Men man ser for ofte at folk "bare" har oprettet en typisk gammel bil uden nogen former for ændringer eller informationer bare for at kunne, efter min mening provokere lidt i form af dårlige karakterer til fede biler.


  • #7   2. maj 2004 Og så i den anden grøft.....!!!!
    Synes jeg også det er møg irriterendene at hvis man giver en stylet Golf eller Civic, (no offence), et 4 eller 5 tal, (stagig en flot bedømmelse).
    Ja så bliver man overfaldet om hvrofor man dog har bedømt SÅ lavt. Det mener jeg helt ærligt ikke hører nogen steder hjemme..
    Hvis man af en eller anden grund ikke synes den er til en top bedømmelse, (bestemt heller ikke et 1 tal da), ja så må vedkommendene bare modtage sin bedømmelse som en mand, istedet for starks at smide et 1 tal retur som "hævn"...


  • hans e
    hans e Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #8   2. maj 2004 Er der en der er vildt dygtig til at give klamme karakter og uden begrundelse er C V
    i min øjne er han en egoistisk nar røv der synes at hans standart mondeo er vildt lækker og næsten alle andre har klamme biler

    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7585

    Men i kan da kigge på denne standart mondeo og give ham en stemme for at den er standart
    er det et 1 tal eller et3 tal det beslutter i selv
    jeg har blandt andet slettet min bil pga ham og nogle andre selv om min bil ikke er særlig gejl og ikke har kostet mere end 10000 er jeg MEGET glad for den og den er da lidt anderledes end de andre af sin slag (model) Derfor kan jeg ikke klare at den bliver nedværdiget af en som C V så derfor slettede jeg den jeg er godt klar over at det er lidt åndsvagt at reagere sådan og slette min bil men sådan er jeg og det kan jeg ikke lave om på og mange her inde på galleriet ander ikke engang hvad en fed og lækker bil er

    Mange Hilsner Fra anonymus


  • #9   2. maj 2004 Thomas H

    Du falder vist lidt ud for diskussionen. Begrund et 1 tal til en Maserati hvis det ikke er for at provokere eller vise jantelov. fucking tal eller ej. Siden er oprettet med et talsystem. Noget af det som hele siden er opbygget på. Personligt kan jeg godt ta lave bedømmelser. Men at stemme 1 til fede biler uden begrundelse er jo lamt. Det samme er din kommentar hvis du ikke fatter indlægget.


  • #10   2. maj 2004 Ja misundelse er en grim ting. Det man bare ofte glemmer er at dem der har penge tit har knoklet for at kommer der til hvor de er nu. Bliver man så derefter svinet til pga sit slid og held til at have succes er jo trist. Sådan er livet. Men alle jantelovstaberne burde huske det. Kommer de selv i den situation at kunne købe en fed bil ville de nok også finde det lidt skod at høre på alle de misundelige aber hele tiden. Nok om det. Lad os ikke ta os af det. Bare mig der lige fik en blødning. Ha det

  • hans e
    hans e Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #11   2. maj 2004 C V det passer jo ikke du har jo givet en del fede biler nogle grimme tal og det med narrøv er en menning jeg har pga noget du engang skrev til mig em n det er lige meget jeg synes at galleriet er blevet ødelagt af det point system og folk er blevet mere negative inklusiv mig selv men jeg tror ikke galleriet vil fjerne det så jeg fjerner mig selv farvel til alle fornuftige bilejer og C V overvejer at komme igen engang om nogle år når det er blevet mere normalt herinde og om jeg vil gå ned NEJ det ville jeg Ikke jeg kan ikke blive stødt af sådanne ord jeg er vant til det da ikke alle er ens og jeg ikke er som andre




    FARVEL LORTE GALLERI


  • Markus L
    Markus L Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #12   2. maj 2004 Nu er jeg jo ny herinde. Og har ingen bil endnu. Men vel folk også gøre det med min 360'er hvis den kommer ind tror i??

  • #13   2. maj 2004 Hold da kæft en nar.....

Kommentér på:
FUCK JANTELOV!!!

Annonce