FUCK JANTELOV!!! {{forumTopicSubject}}
FUCK JANTELOV!!!
Nu hvor man ser diverse overfede biler som bla Maserati 3200 osv få 1 taller.......så tænker man jo jantelov igen. Når man så ser hvem der deler dem ud!!!! Gab mand. Opret et galleri til klamme biler så de kan stemme råddent på hinanden, istedet for at ha ondt i røven over dem der er godt kørende. Man kunne jo glæde sig på deres vegne, men nej.....der er jo ingen der skal ha det bedre end dig uden at skulle ha en bemærkning som "rige svin" osv med på vejen. Mentaliteten herinde er virkelig dalet gennem lang tid. Det samme gælder alle de fake aber. Føler i jer "større" når i sidder og lader som om i ejer en bil der ikke er jeres? Hold da kæft et taberliv at ha. Denne sidde er til bilelskere som går op i biler. Det er fint at ha sin egen smag...men at gi' div. supersportsvogne 1 taller....GET REAL.
Det var lige et surt opstød herfra
feb 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 880
Jeg har lige givet dig et velfortjent 7-tal, og jeg konstaterede da også at din mindste karakter for dette smukke køretøj var en 5'er - den samlede bedømmelse af din bil indeholder ca. 80% 7-taller.
Jeg går ud fra min egen stort set standard Toyota ville havne i galleriet for 'klamme biler', og det selvom jeg selv synes den er fed, og den gi'r mig mulighed for at bruge mine surt sammensparede skillinger på noget andet
jul 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 31 Svar: 456
okt 2003
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 380 Svar: 4.250
Egentlig er du ikke meget bedre selv...det lyder som om at du føler dig lidt hævet over andre "fatter det ikke det er jo bot en BMW" Men du skriver at alle de KLAMME bilder skulle have deres egen hjememside...Øhhh, definer en klam bil...Er en Fiat Punto klam ? Er en Toyota Corolla klam ? Er en BMW klam ?
Uanset hvilken bil man er i besiddelse af, så er det sgu da ikke forbudt og elske sin bil selv om den ikke har kostet mere end 20.000...at den er KLAM i dine øjne, ja det viser jo blot din egen mentalitet.
jul 2003
maj 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 43
Tror det han mener er at give 1 taller til biler som helt klart fortjener mere, (den omtalte og lign. Synes ikke samtalen skal føres hen på om lign. biler skal ha 4 - 5 eller 7, der er selvfølgelig smag og behag.
Men at den slags biler helt sikkert ikke fortjener det omtalte 1 tal.
Og der er jeg ganske enig med ham. Der er der squ for meget jantelov. På trods af smag og behag, kan man ikke tildele sådanne biler et 1 tal. Og gør man det alligevel, må det naturligvis forklares grundigt.. Det er der jo bare aldrig nogen som gør....!!! Sikkert fordi de ingen forklaring har.
jul 2003
Netop
Det med klamme biler kan jeg self. godt se ikke holder nogen steder. Men man ser for ofte at folk "bare" har oprettet en typisk gammel bil uden nogen former for ændringer eller informationer bare for at kunne, efter min mening provokere lidt i form af dårlige karakterer til fede biler.
maj 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 43
Synes jeg også det er møg irriterendene at hvis man giver en stylet Golf eller Civic, (no offence), et 4 eller 5 tal, (stagig en flot bedømmelse).
Ja så bliver man overfaldet om hvrofor man dog har bedømt SÅ lavt. Det mener jeg helt ærligt ikke hører nogen steder hjemme..
Hvis man af en eller anden grund ikke synes den er til en top bedømmelse, (bestemt heller ikke et 1 tal da), ja så må vedkommendene bare modtage sin bedømmelse som en mand, istedet for starks at smide et 1 tal retur som "hævn"...
apr 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
i min øjne er han en egoistisk nar røv der synes at hans standart mondeo er vildt lækker og næsten alle andre har klamme biler
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7585
Men i kan da kigge på denne standart mondeo og give ham en stemme for at den er standart
er det et 1 tal eller et3 tal det beslutter i selv
jeg har blandt andet slettet min bil pga ham og nogle andre selv om min bil ikke er særlig gejl og ikke har kostet mere end 10000 er jeg MEGET glad for den og den er da lidt anderledes end de andre af sin slag (model) Derfor kan jeg ikke klare at den bliver nedværdiget af en som C V så derfor slettede jeg den jeg er godt klar over at det er lidt åndsvagt at reagere sådan og slette min bil men sådan er jeg og det kan jeg ikke lave om på og mange her inde på galleriet ander ikke engang hvad en fed og lækker bil er
Mange Hilsner Fra anonymus
jul 2003
Du falder vist lidt ud for diskussionen. Begrund et 1 tal til en Maserati hvis det ikke er for at provokere eller vise jantelov. fucking tal eller ej. Siden er oprettet med et talsystem. Noget af det som hele siden er opbygget på. Personligt kan jeg godt ta lave bedømmelser. Men at stemme 1 til fede biler uden begrundelse er jo lamt. Det samme er din kommentar hvis du ikke fatter indlægget.
jul 2003
apr 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
FARVEL LORTE GALLERI
maj 2004
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
okt 2003
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 380 Svar: 4.250
FUCK JANTELOV!!!