{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skat? køre penge kan i heller ik ?
  • #2   2. jan 2016 Du gør det vel på 2016 forskudsopgørelsen ikke?, 2015 er lukket, men du kan tilføje dem ved årsafslutningen af din 2015 skatteopgørelse.

  • #3   2. jan 2016 Var der ikke noget med at, hvis man tidligere har angivet noget forkert i kørselsfradrag over en længere periode at man så bliver "låst" inde i skat's system så man ikke længere selv kan ændre det mere?
    Mindes jeg har hørt det, men er langt fra sikker smiley


  • #4   2. jan 2016 jeg har lige ført fradrag på for 2016 da jeg flyttede i september så det virker fint


    er der nogle der ved om jeg kan rette mit fradrag så jeg også for for de sidste 4 måneder af 2015


  • #6   3. jan 2016 Når årsopgørelsen kommer kan du! men noget andet der fuckt op er at satserne falder år for år! nu er den pt på 2.05 kr men næste år er den på 1,99 kr! ved ikk med jer andre men jeg synes det er trist! smiley

  • #7   3. jan 2016 Benzin/diesel er blevet meget billigere, derfor falder befordringsfradraget.


  • #8   3. jan 2016 Bilerne køre længere på literen både benzin og diesel så derfor de lavere priser det er det skat selv har meldt ud og det er jo logisk nok

    Men hvem er det lige der betaler den skat som du så får tilbage i kørsel på den måde er det vel fair nok at de brugere penge med omhu frem for at kassen bare bliver plukket


Kommentér på:
Skat? køre penge kan i heller ik ?

Annonce