{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
14.933 visninger | Oprettet:

peugeot 208 service priser? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Min peugeot 208 e-HDI Diesel fra 2014 skal til service nu her, og jeg ville høre jer ad om i har erfaringer mht. Service priser.

- Hvad koster en 40.000km service hos et autoriseret peugeot værksted?

- det er vel ikke allerede tid til at skifte bremser?

- ka det svare sig i forhold til hvis man nu finder en automester et sted godt uden for byen?

Mange tak.

Kristian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  peugeot 208 service priser?
  • #1   1. feb 2016 Mener autoriseret koster lige under 2K. De kører priser efter motorstørrelse, og min koster 2595 så vidt jeg husker - og det er en HDI 150.
    Hvis du får bilenserviceret hos Pug får du også en 200000 km garanti på motoren og de sørger for rustgarantiundersøgelser osv.
    Pug Ringkøbing og Pug Lemvig er de mærkeværksteder i DK med de billigste timepriser på værkstedet. Rkb er (mener jeg) 125,-kr + moms billigere end Pug Vejle
    Mine Pug'ger kommer kun til autoriseret - men det er jo dit valg


  • #2   1. feb 2016 Betaler nu gladeligt 100kr mere pr time for at slippe for dem i Ringkøbing, men det er også bare mine erfaringer. Men hvis der ikke koster mere, så kan jeg lige så godt få det lavet autoriseret. smiley

  • Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    apr 2005

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 507
    #3   2. feb 2016 du skal regne med den skal have brændstoffilter ved 40.000 og have en dyrerens i tanken

  • Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    apr 2005

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 507
    #4   2. feb 2016 og bremse væske skal skiftes hvert andet år

  • #5   2. feb 2016 Loyalitet betaler sig.
    Der hvir min få serviceret sin Ford få han låne bil og gratis updatering af bilens computere.
    Han har fast pris på service så det lugemeget om det er stort eller lille. I sidste ende koster det det samme men han ved at ham fast skal betale samme beløb.

    Du kan bruge alle autoriserede værksteder
    Men vil forslå at bruge et fast Peugeot værksted.

    Pris kan de svare dig på nå du ringer.

    Eneste Peugeot værksted jeg IKKE kan anbefale er Kofoed og Thomsen i Hillerød.


Kommentér på:
peugeot 208 service priser?

Annonce