{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.377 visninger | Oprettet:

Techno forsikring og deres skjulte gebyrer?? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

Er der nogle af jer der ved hvor meget disse gebyrer de snakker om ligger på?

De skriver følgende på deres side
Bemærk, at oplyste præmier er ekskl. miljøbidrag, skadesforsikringsafgift og DMR-gebyr.

Er der nogle som har forsikring hos dem, der kan sige hvor meget de giver totalt, og ikke bare de priser der står på techno forsikrings hjemmeside? smiley

Og nogle der har erfaring med dem generelt? Hvordan er de som forsikringsselskab?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Techno forsikring og deres skjulte gebyrer??
  • #1   26. feb 2016 De er ret dårlige - læs erfaringer herinde. Folk der ikke modtager forsikringsbeviser, folk der ikke for dækket, osv.osv.

Prisen er for god til at være sandt, i mange tilfælde - man for hvad man betaler for.

• #2   26. feb 2016 Jeg har selv lige forsikret min bil for 3 dage siden, og de der gebyr er på 35kr..

• #3   26. feb 2016 Marc M.

Okay så det er virkelig ikke mere end det?
    Alle gebyrerne sammen?

Fordi nogle sider skriver fx at miljøafgiften ligger på 101kr og at statsafgiften for ansvar er 42.9% af ansvarsforsikringen.

Derfor jeg er lidt forvirret over hvor meget alle gebyrerne bliver sammenlagt. smiley

Men 35 er virkelig lavt. Hvis det er sådan så er det nice smiley

• #4   26. feb 2016 Ja det er kun små 35kr, så det er altså ingenting.. Var også bange for hvor meget det ville blive.

• #5   26. feb 2016 Nice smiley det er jo lækkert smiley

• #7   26. feb 2016 Kan ikke se hvorfor de ikke skulle dække. De har betingelser og er betingelserne overholdt så skal de juridisk dække.

De hænger på dem. Man skal bare presse på smiley

• #8   26. feb 2016 Der vil altid være dårlige anmeldelser ved alting.. Og de har gode anmeldelser også..

• #9   26. feb 2016 Altså jeg hader fx tryk. Magen til et lorte firma skal man lede længe efter smiley

Nu ved jeg godt man kan snyde med trustpilot men techno ser nu fin ud smiley
    https://dk.trustpilot.com/review/www.technoforsikring.dk

Det er som et alternetiv til ren ansvar. Hjælper en ven med at købe bil, og der virkede techno som en fin start pga pris og at det er med kasko osv.. smiley

• #10   26. feb 2016 Jeg har været forsikret hos Technoforsikring, men skiftede med det samme, da jeg fandt ud af at jeg var forsikret på falske vilkår. På hjemmesiden står der, at kravene for at blive elitebilist er følgende:

1: forsikringstager skal være fyldt 21 år.
    2: forsikringstager skal have haft kørekort i 3 år.
    3: forsikringstager må ikke have nogen skader inden for de sidste 3 år.

Meeeen, du skal også have 3 år med bil i eget navn, og det skriver de ikke noget om. Hver gang jeg ringede kom jeg til at snakke med den samme "assurandør", de sendte ikke forsikringsbeviset til tiden, og jeg skulle selv ringe og rykke for opkrævning på forsikringspræmie. Det lugter langt væk af snyd, og Willis som de bruger som "agency" er verdens største fupfirma.

Så hvis din kammerat vil have et forsikringsselskab som pisser ham op og ned af ryggen når lokummet brænder, så skal han bare tegne en forsikring hos Technoforsikring.

• #11   26. feb 2016 Jeg har ikke haft bil, men ringede selv til dem og spurgte om det var er problem.. Og det var det altså ikke. Jeg har ikke haft noget problem med dem indtil videre. Og de er kommet med opkrævning .

• #12   26. feb 2016 Det sagde de også til mig første gang. Det var først da jeg læste et emne på internettet angående Technoforsikring at jeg blev opmærksom på det. Ringede straks til dem, og spurgte direkte om de krævede 3 års skadesfri kørsel med bil i eget navn. Han svarede klart ja, og sagde at jeg var forsikret på falske vilkår. Han sagde efterfølgende at jeg bare kunne blive som kunde hos dem på trods af manglede anciennitet, men ellers tak! Ugen efter skiftede jeg til Tryg, de har ikke skjulte krav eller verdens største fup-forsikringsagentur i ryggen.

• #13   26. feb 2016 Marc M: du siger at du ikke har haft problemer med dem endnu. Har du haft en skade efter du blev forsikret hos dem? Jeg er 99,9% sikker på at du ikke får andet end bøvl hvis du engang får brug for dem.

• #14   26. feb 2016 At forsikringsselskaber kan lave fejl er normalt ligesom i mange andre virksomheder. Techno er relativt nyt, og i det mindste erkender de deres bommerter på trustpilot når folk skriver. -Det er god stil.

MEN - der hvor jeg virkelig er spændt på at høre nærmere er deres behandling af skader. Man har før læst og set folk der intet hjælp fik når skaden var sket. Det er her fårene skilles fra bukkene i forsikringsverdenen.

• #15   26. feb 2016 Det er mere regelen end undtagelsen med Techno at de ikke er sjove at være forsikret hos når skaden er sket. Bare google erfaringer med dem.
    Der er flere tråde herinde om dem også.

• #16   27. feb 2016 tag FDM istedet... Jeg giver 2000kr om året (ansvar) for min BMW E46.

Kommentér på:
Techno forsikring og deres skjulte gebyrer??

Annonce