{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

Hul i udstødningen/katalysator {{forumTopicSubject}}

Jeg har opdaget at min udstødningen er utæt på min Corolla fra 1992.

Se billederne her: http://imgur.com/a/o9xKE

Hvad er den billigeste måde at løse problemet på?

Jeg vil informere jeg om at de 4 bolte som holder katalysatoren fast er så rustet at den eneste måde at få dem af er ved at skære dem af.

Jeg er ikke 100% sikker på om det hul i kan se ved den røde ring, er det eneste hul, men hvis det nu er er det så muligt at kunne svejse det sammen og fylde hullet med svejsemateriale?

mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hul i udstødningen/katalysator
  • #1   18. mar 2016 der skal 2 nye flancer til smiley og så skal de svejses på og så du godt kørende igen

  • #2   18. mar 2016 #1

    Så du vil anbefale 2 nye flancer der hvor jeg har taget billedet.,

    Hvad med foran katalystoren, vil det ikke være en idé og laver 2 ny flancer der, så der kan komme 4 nye bolte og møtrikke på så katalysatoren vil være let at tage af og på?

    Vil det evt. være en muligt at fjerne flancerne helt, og så bruge 2 gummi mellemstykker som man nu bruger til en turbo?


  • #3   18. mar 2016 jo en flance til forrør og en til katalysator og en pakning 2 bolte 2 møtrikker og 4 spændeskiver så du kørende igen

    for du ved jo nok at næste gang den går i stykker så det forrør der skal skiftes og så er det rat at man kan skille lortet ad igen


  • #4   18. mar 2016 #3

    hvad synes du om idé'en med at bruge de her gummi mellemstykker som man nu gør på turboer, hvor jeg så sætter det sammen med 2 gummi mellemstykker og 4 spændeskiver


Kommentér på:
Hul i udstødningen/katalysator

Annonce