{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  C1, 107, Aygo 2012 erfaringer
  • #2   25. mar 2016 Tag fat i 3CMD på Facebook.. de har masser af erfaring

  • #3   25. mar 2016 Sindsyg ukomfortabel, alt plastik i bilen knirker, og rigtig højt støj niveau især på motor vej, rigtig dårligt anlæg, alt er lavet ekstremt billigt og så kan du Knap nok overhale et langsomt kørende køretøj.
    Det eneste gode at sige er nok at den går langt på en liter brændstof, men hvad dælen kan man bruge det til når den ikke er til at holde ud og køre i, hold dig fra sådan en bil, du bliver ihvertfald skuffet...


  • #4   25. mar 2016 Kender en som har haft sin 2012 C1'er fra ny og har kørt 140.000 i den.
    Det er en plastikbil af dimensioner, men han har været billigt kørende. To sæt dæk og et sæt forbremser plus olie osv. Forrøret revnede, men det svejsede han selv. Ellers ingen reparationer.


  • #5   25. mar 2016 Den er såmænd driftsikker nok, men en skrammelkasse at køre i.

    De døjer en del med der kommer vand ind i kabinen.


  • #6   25. mar 2016 Se hellere efter en ka, bedre plads, langt mindre støj i kabinen, bedre bygge kvalitet, dog kan du kun få den i 3 dørs

  • #7   25. mar 2016 super driftsikker bil. jeg har arbejdet ved peugeot og når vi havde dem til service så det vildetste der skulle skiftes var bremser og dæk aldrig noget andet. ja de døjer med at der kommer vand i bagagerummet, det er "luft gællerne" bag bagkofangeren hvor pakningen går i stykker, så af med kofangeren og på med nyt pakning.
    jeg har selv den nye model en peugeot 108, og den er markant bedre end den gamle hvad angår støj ved kørsel. men ellers er den gamle en super driftsikker og billig bil.


  • #8   25. mar 2016 Skal siges der kun skal køres max 5000 km i den årligt.

    Så den skal bare være billigt og starte når vi skal bruge den hver 2 uge ca. Også lidt ind imellem.


  • #9   25. mar 2016 Med 5000 om året ville jeg vælge en lidt mere lækker bil, som måske går knap så langt på literen. Der er ikke meget at hente i kr. om den kører 20/L , eller 15/L på de km.

    Måske en Yaris med en 150.000 på klokken. Betyder jo intet, hvis den har kørt 180.000 om 6 år.


  • #10   25. mar 2016 Tænker bare der er mindre rep på en nyere bil med færre km på blokken, end fx en yaris m 150000 på blokken? smiley

  • #11   25. mar 2016 Hvis du kun kører 5000 km årligt hvorfor så købe en så ny bil?
    De er utrolig driftsikre, og syntes sådan set aldrig de fejler noget ud over vand i bagage rum. men som overnævnt er det en plastikbil, når det er lidt koldt knirker instrument bordet når man kører på ujævne veje.

    Motor er fra Daihatsu/toyota og den kan du roligt stole på at kunne køre 300.000 km hvis service er overholdt.

    Hvis den er billig nok så køb den da, du kan altid sælge den hvis du ikke bryder dig om den. 600 kr helårlig vægtafgift er et kæmpe +. smiley


  • #12   25. mar 2016 konen har en aygo, starter og køre altid, bilig bilig.. hendes fik også vand ind i bagagerummet, det kom fra bremse lyset der sidder ved taget, skiftet pakning, og lidt gafa tape, og siden ingen problemmer. hc

  • #13   26. mar 2016 Jeg har en Aygo fra '13 , Der er ikke skyggen af knirkeri i den bil. Selvom looket måske ser meget plasikagtigt ud, er kvalitet faktisk rigtig god og nok nogle af de mest pålidelige biler.. (tro mig. jeg er mekaniker på 19. år og er MEGET pernitten med mine biler. Jeg har så valgt at lydisoleret min overalt så nu er den også blevet betydelig støjsvag og faktisk rigtig behagelig at køre i.. C1, 107, Aygo... Go for it. bare lige tjekke den servicebog at alle stempler er der (men det gælder jo alle biler)
    Vh Rasmus


  • #14   26. mar 2016 ...Og hey. .. De ruster ikke sådan lige smiley Kender mange der har og har haft de biler.. Er overrasket over hvor lidt rust angreb de har i undervogn osv, trods km og alder, selvom de oven i købet ikke har været behandlet.. selvfølge skal ejer vedligeholde med vask, vil jeg anbefale for maximal holdbarhed og hvis der kommer skader såsom stenslag eller andre lakskader, så rep med lakstift eller få værkstedet ind over med det samme.. har set mange eksempler på grimme rustbobler, som nogle år før bare startede som et lille uskyldigt stenslag, der bare skulle have haft en lille prik lak fra stiften smiley
    God påske og held og lykke med bilen, hvad det nu end bliver
    Vh Rasmus


Kommentér på:
C1, 107, Aygo 2012 erfaringer

Annonce