1.834 visninger
|
Oprettet:
Golf 4 gti {{forumTopicSubject}}
Hej alle der ude. Har en golf 4 1,8 T. Lige skiftet turbo manifold og lmm. bilen kører super godt. Den første halv time. Med 1,2 bar. Lige pludselig så begynder den At hakke og går ud. Kan så ikke starte den igen. Men hvis jeg piller lmm stikket af starter den første gang. Tester viser n75 ventil og krumtaps føler. Kan en n75 få den til at hakke når den er drifts varm? Nogen som jeg været udsat for det her problem ? Hjælp
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 97 Svar: 3.086
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 98 Emner: 39 Svar: 128
maj 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 746
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 98 Emner: 39 Svar: 128
maj 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 746
okt 2012
Følger: 66 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 914
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 98 Emner: 39 Svar: 128
Golf 4 gti