{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Golf 4 gti vægtafgift {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen, det er virkelig noget jeg har undret mig over, jeg skal/skulle hen og kigge på en golf 4 gti 2001 tysk import hvor der er blevet betalt alt, men personen skriver den er dyr i vægtafgift så slog den op på TjekBil og kan se den står til 3400 kr halvårligt hvordan kan det være når andre golf 4 gti”er kun koster 2400 halvårligt, er der en god forklaring på det, eller er der sket en fejl da den blev indregistreret ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 gti vægtafgift
  • #1   29. jul 2023 En mulig forklaring kan være, at man kunne få flere gti modeller og motorer i golf 4

    Prøv og se om andre med samme motor også står til samme opgivelse af km/l


  • #2   29. jul 2023 Du har helt ret det havde jeg ikke kigget på, den jeg skulle kigge på er opgivet lige ud til 11 på literen hvor de andre er opgivet til 12,6 men det er præcis samme motor 1,8 t men nej de andre står ikke til 11 på literen så det ser rigtig mærkeligt ud

  • Kim P
    Kim P Online Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 672
    #3   30. jul 2023 Biler importeret efter 2. 0ktober 2017 har anden vægtafgift / grøn ejerafgift, end andre.

  • Kim P
    Kim P Online Tilmeldt:
    sep 2016

    Følgere: 2 Svar: 672
    #4   30. jul 2023

    profilbillede
  • #5   30. jul 2023 Hvad yder den?.
    Jeg mener du kan få golf 4 GTI som jubilæums model. hvor den har 180 hk istedet for 150hk ... Så går den nok lidt kortere på literen og passer med den vægt afgift .


Kommentér på:
Golf 4 gti vægtafgift

Annonce