{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Accepterer det dog {{forumTopicSubject}}

Hvorfor kan folk her på bilgalleriet ikke accepter at de for tildelt et 1 tal, de råber og skrige hver gang.man skal lade være med at sætte sin bil herind hvis man ikke kan tåle et 1 tal, det er jo ikke for sjov at vuderingen går fra 1 til 7.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Accepterer det dog
  • #1   20. maj 2004 Der vil jeg sgu give dig ret danny-boy.
    Hvis folk ikke kan tåle at få en lav karakter, skal de da ikke sætte sin bil her ind. og en karakter er ikke alt.

• #2   20. maj 2004 Lotte vi er vist de eneste der vil komme med vores mening om dette efter dette Indlæg nu har været besøgt 22 gange unden kommentar desværre.

• #3   20. maj 2004 Ja, vi er nok de eneste der tør at stå frem og sige vores mening, folk er vel bange for at få et 1 tal...

• #4   20. maj 2004 du har evigt ret o.c C

• #5   20. maj 2004 det styre du selv thomas h. men det er da ret at vide du er enig

• #6   20. maj 2004 men det er vel derfor at man opretter et inlæg for at få en kommentar fra folk. MEN I ER VEL BANGE FOR AT FÅ ET 1 TAL.

• #7   20. maj 2004 Ja, der er ingen der tør at skrive noget, er i bange for 1 taller? uha, pas på, de bider

• #8   20. maj 2004 AV AV, Jeg er blevet bidt... :o)

• #9   20. maj 2004 giver sgu jer allesammen ret, det er da for meget at tude over et 1 tal, men hvis de græder så meget over det sponsorer jeg gerne en pakke kiks til at tørre øjnene med ;p

• #10   20. maj 2004 Jeg vil da godt indrømme at jeg ville være skuffet over et 1-tal klistret til mit kæreste eje... især hvis det ikke blev begrundet...

- Men det er ikke det samme som at være sur og hævngerrig, jeg ka' ta' det, også uden tudekiks!

Det er rigtigt, at skalaen burde bruges noget bedre, men som regel giver jeg kun karakterer til biler jeg kan lide - ikke til biler jeg grundlæggende ikke synes om, folk skal ikke straffes fordi jeg evt. har dårlig smag....

• #11   20. maj 2004 Morten D , det vigtigste må da være hvad du selv synes om dit kæreste eje. og ikke andres afgørelse. men det er da ret at se der er en der har den rigtige holdning til tingene.

• #13   20. maj 2004 jeg vil gi jer alle ret.
    men hvis det er man for et 1 tal syntes jeg godt man kan begrunde det.
    der er et par stykker der bliver sure over at de ikke for top karaktere, og det er noget pis at de så giver en et 1 tal tilbage

• #14   20. maj 2004 du har ret Martin N. men der er jo igen grund til at ligefrem oprette Indlæg på grund af at man har fået et 1 tal. eller er der??????

• #16   20. maj 2004 Martin N

Jeg tror desværre der er mange herinde der går for højt op i bilgalleriet. end sin bil.

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #17   20. maj 2004 I har ret i man skal ikke hænge sig i 1 taller jeg har selv fået et 1 tal og det må man jo bare leve med jeg var til biltræf i Tilst i lørdags og der var to priser en for træfets pæneste bil og træffets grimmeste bil jeg fik den grimmeste og det eneste jeg havde at sige til det var og hvad så det er da iorden eller hvad?

• #18   20. maj 2004 Jeg kan da godt kommentere det. Jeg synes ikke at der er noget galt i at give 1-.tal, men jeg mener at de bør begrundes.

• #19   21. maj 2004 Så vidt jeg husker står 1-tallet jo også kun for kedelig, og ikke for æske fesen, så det er vel ikke noget at bryde sammen over, men jeg kan da godt forstå at folk bliver lidt triste hvis de bare bruger alt deres tid på deres elskede bil, for så at få diverse 1-taller.. De fleste ligger nok deres bil herind, fordi de gerne vil bekræftes lidt fra alle andre om hvor fed ens bil egentlig er... Og jeg fik på et tidspunkt at vide herinde, at hvis man intet godt havde at sige (stemme), så skulle man helst holde sin kæft (lade være at stemme). Men personligt ville jeg ikke tage det speciel tungt, det er jo op til folk selv... Jeg klarer den smiley

Kommentér på:
Accepterer det dog

Annonce