{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

ligemeget i
ligemeget i
Tilmeldt:
20. maj 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13

BENZIN PRISER?? {{forumTopicSubject}}

Hvad fan... sker der her i DK. Er der nogen der totalt har mistet de sidste hjeneceller på Christiansborg. Nu er benzinpriserne sku over 9 kr. for en liter, og der er planer om at vi skal op på 12 kroner inden udgangen af 2004.
Man tager åbenbart ikke det mindste menneskelige hensyn til os bilister der bruger de danske veje hver dag for at komme til og fra arbejde. Ja os som måske bor bare lidt uden for Københavns "fornuftige" og behagelige infrastruktur. Har man komplet mistet den sidste fornuft eller vil man bare have at alle mennesker bor i København-Århus-Ålborg osv, og at vi så alle skal cykle omkring. Hvis ikke snart vi bilister står sammen og får stoppet denne skjulte skat og hets mod os, ja så har vi sku snart ikke andet tilbage i Danmark end et meget indskrumpet befolkningsgrundlag som alle har til huse i de store byer.
Hvis regeringen ikke kan finde en anden mulighed for at få lukket deres ellers meget åbne skattekasse og "her har du lidt penge lille bent, fordi du ikke gider arbejde" givvæk forretning, så synes jeg vi skulle stoppe helt med at betale skat allesammen i DK bare EN gang for alle.
Det nytter jo ikke en skid alligevel.

Vi må gøre noget og det er NU, inden det hele løber at sporet mht. til denne hets mod os som elsker vores biler og iøvrigt er afhængig af den. Måske vi kunne få stoppe denne misundelsesafgift på vores kære biler i samme åndedrag.
Send et link af dette opråb til alle dem som du mener har samme behov for at beholde deres bil og dermed frihed til at bevæge sig rundt som en fri dansker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BENZIN PRISER??
  • #1   21. maj 2004 HØRT

    Heine.nissan4ever


  • #2   21. maj 2004 tank tirsdag eller fredag inden kl 10 for der går de altid i normal pris igen

  • #3   21. maj 2004 Jeg ved sku heller ikk hvad der sker.
    Det er oki af vi får et skatte stop, men så skal de bare tjene på noget andet, helt ærligt.
    Det er jo lige inde man snart ikk har råd til af tage det ofentlige som efterhånden os er godt oppe og ringe.
    Men hvad fanden kan vi gøre? ikk en skid. :o(


  • ligemeget i
    ligemeget i Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #4   21. maj 2004 Vi kan sagtens gøre noget. SAMMEN. Hvis alle bare ville være enige og hjælpe med en underskriftsindsamling via email, så vågner de op. Vi skal bare være mange nok. Så send det her link videre til ALLE der vil hjælpe os. De må sku snart stoppe med at straffe os bilister bare fordi vi ønskler lidt mere frihed.

  • #5   21. maj 2004 Helt enig.... Håber der er en der har tiden og modet til at gå i spidsen og få gjort noget... Støtter det 110 %

  • #6   21. maj 2004 Underskriftsindsamling ?!?!? hmm nej jeg tror nok, at det er ligeglade.
    Men I skal huske jeres ord næste gang i sætter jeres kryds ved folketingsvalg. Det er dér man skal straffes politikere som ikke holder deres ord. F.eks. de konservative som kørte landet rundt med en Audi A2 på traileren og fortalte befolkningen om lavere registreringsafgifter på økonomiske biler. Det har de glemt alt om i dag.

    Men vi kan godt prøve at lave en underskriftsindsamling, og lad os se resultatet. Men vi skal f...... godt nok være mange !


  • ligemeget i
    ligemeget i Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #7   21. maj 2004 Jeg er startet...nu er bægeret flydt over...jeg magter snart ikke mere i mit hoved. Hvorfor er det ALTID os der skal trampes på. Jeg vil gerne betale for at bruge vores vejnet, og jeg vil gerne betale for benzin, men jeg vil sku ikke betale for alle deres andre julelege.

  • #8   21. maj 2004 Underskriftsindsamling ?!?!? hmm nej jeg tror nok, at det er ligeglade.
    Men I skal huske jeres ord næste gang i sætter jeres kryds ved folketingsvalg. Det er dér man skal straffes politikere som ikke holder deres ord. F.eks. de konservative som kørte landet rundt med en Audi A2 på traileren og fortalte befolkningen om lavere registreringsafgifter på økonomiske biler. Det har de glemt alt om i dag.

    Men vi kan godt prøve at lave en underskriftsindsamling, og lad os se resultatet. Men vi skal f...... godt nok være mange !


  • ligemeget i
    ligemeget i Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #9   21. maj 2004 Jeg er startet...nu er bægeret flydt over...jeg magter snart ikke mere i mit hoved. Hvorfor er det ALTID os der skal trampes på. Jeg vil gerne betale for at bruge vores vejnet, og jeg vil gerne betale for benzin, men jeg vil sku ikke betale for alle deres andre julelege.

  • ligemeget i
    ligemeget i Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #10   21. maj 2004 Jeg er startet...nu er bægeret flydt over...jeg magter snart ikke mere i mit hoved. Hvorfor er det ALTID os der skal trampes på. Jeg vil gerne betale for at bruge vores vejnet, og jeg vil gerne betale for benzin, men jeg vil sku ikke betale for alle deres andre julelege.

  • ligemeget i
    ligemeget i Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #11   21. maj 2004 Jeg er startet...nu er bægeret flydt over...jeg magter snart ikke mere i mit hoved. Hvorfor er det ALTID os der skal trampes på. Jeg vil gerne betale for at bruge vores vejnet, og jeg vil gerne betale for benzin, men jeg vil sku ikke betale for alle deres andre julelege.

  • ligemeget i
    ligemeget i Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #12   21. maj 2004 hvad sker der lige med det her forum:=))

  • #13   21. maj 2004 det er dyrt at have bil i dk... det sutter så meget røv. afgifter på alt..

  • #14   21. maj 2004 det sutter max sometimes at bo i dk!

  • ligemeget i
    ligemeget i Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #15   21. maj 2004 Jeg er startet...nu er bægeret flydt over...jeg magter snart ikke mere i mit hoved. Hvorfor er det ALTID os der skal trampes på. Jeg vil gerne betale for at bruge vores vejnet, og jeg vil gerne betale for benzin, men jeg vil sku ikke betale for alle deres andre julelege.

  • #16   21. maj 2004 HØRT..

    Hvad med vores veje, der er huller over det hele, betaler vi ikk til det også ?


  • ligemeget i
    ligemeget i Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #17   21. maj 2004 Jeg er startet...nu er bægeret flydt over...jeg magter snart ikke mere i mit hoved. Hvorfor er det ALTID os der skal trampes på. Jeg vil gerne betale for at bruge vores vejnet, og jeg vil gerne betale for benzin, men jeg vil sku ikke betale for alle deres andre julelege.

  • ligemeget i
    ligemeget i Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #18   21. maj 2004 nu fatter jeg snart ikke hvorfor den her browser gentager sig selv :=)

  • ligemeget i
    ligemeget i Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #19   21. maj 2004 Eks.
    En liter benzin i tyskland koster 1.22 EU på tanken.
    Benzinen koster 20 øre i indkøb, og resten er afgift til staten. Det er samme system der bruges i DK.


  • ligemeget i
    ligemeget i Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #20   21. maj 2004 20 cent..selvfølgelig

  • Thomas V
    Thomas V Tilmeldt:
    okt 2003

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 28
    #21   21. maj 2004 latterlige land! ufattlige at man skal gi så meget til benz!! det går helt galdt,, der må squ da gøres et eller andet!!!!

  • ligemeget i
    ligemeget i Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #22   21. maj 2004 lad os starte en underskriftsindsamling her på siden :??

  • Thomas V
    Thomas V Tilmeldt:
    okt 2003

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 28
    #23   21. maj 2004 Ja siger det en og gør det andet!!! (T smiley

  • #24   21. maj 2004 Hvordan vil i ha vi ska lave en underskrifts indsamling her på siden? Syntes godt nok priserne er noget pebret nu. Har lige fået mit kørekort tilbage, manglede det i et år, og sikke de priser er kommet op af. De sku fandme skamme sig dem der tager alle de penge fra os i benzin. De tænker sku ikk på os der bor på landet og ska bruge bilen for og komme rundt. Har en venne kreds som breder sig til 100 km til den længst væk. Dem der er tæt på, er cirka 25 km væk. Der ska sku bruges noget benz.

    De fucking politikere.


  • #25   21. maj 2004 Vi skulle tag og lave biler der kører på gas..
    Det eneste der mangler i ens bil, for at man kan komme til at kører på gas, er at der er et filter og en beholder i stedet for en benzintank...

    Og for lige at minde jer om det, så er 1 L. gas i dag meget billiger end 1 L. benzin.. Under halv pris.


  • #26   21. maj 2004 Vi skulle tag og lave biler der kører på gas..
    Det eneste der mangler i ens bil, for at man kan komme til at kører på gas, er at der er et filter og en beholder i stedet for en benzintank...

    Og for lige at minde jer om det, så er 1 L. gas i dag meget billiger end 1 L. benzin.. Under halv pris.


  • #27   21. maj 2004 Ja, man skulle sgu stille op ved Chrstiansborg og protestere mod det lort! Istedet for at sende en masse milliarder til 3. verdenslande, hvad så med at spare nogle af dem, og så få vores eget lille land til at blive nogenlunde fornuftigt først! Men nej nej, lad os da bare betale 40-50% af vores løn hver måned - og så blive takket med afgifter så høje, at vi snart skal flytte i telt!

  • ligemeget i
    ligemeget i Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13
    #28   21. maj 2004 Dejligt at se at der er nogle der har sammen opfattelse som mig.
    Lige lidt info omkring vores benzin afgifter:
    1. ja Opec og de benzinfremstillende lande har noget at sige med hensyn til prisen, men slet ikke i den kategori vi nærmer os i DK og mange andre EU lande. De vil jo stadig gerne tjene penge.
    2. Afgiften følger automatisk indkøbsprisen. Går prisen op følger afgiften "som regel" med, for man vil jo gerne have samme resultat på bundlinien i skat og told selv om vi andre må ty til besparrelser når "kartoffeltiderne" sætter ind.

    Der var et kort indslag i TV-avisen her til aften om krisen i feks. USA. Her nærmer prisen sin 3 kr. for 1L.

    Men for at komme tilbage til hvordan man måske kunne vække dem lidt til live igen i regeringen. Måske skulle man opfordre alle bilister til at mødes uden foran Christiansborg på en bestemt dato. Så kunne man sikkert få hele København til at gå i stå pågrund af den trafik man måske kunne skabe.


Kommentér på:
BENZIN PRISER??

Annonce