{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Spar penge på dine styling dele.. {{forumTopicSubject}}

Efter noget tid med google.dk finder man ret huritgt ud af, at det ikke kan svare sig at handle stylingsdele i dk. Priserne er simpelthen for høje, og man får for lidt iforhold til hvad man betaler for.

Løsning på dette? Der findes mange, men de mest brugte er nok Ebay.de handlende som henter penge hjem på den måde, og sparer hvor de kan.

Personligt havde jeg i noget tid haft kig på lambo døre til min lille polo 6n, fandt dog hurtigt ud af at prisen var temlig høj og at vi lå omkring de 13.000 kr uden montering, og det fik mig hurtigt til at tørre smilet af.

Hopper så ind på www.mobile.de og finder mig en polo 6n i tyskland med lambo dører, små brede fælge, sports rat, læder kabine, og skørtesæt til ialt 18.000 kr. Dvs. at jeg får en hel del udstyr ved at køre ned og hente den istedet for at købe lambo døre i dk. Prisen er godt nok 5000 kr mere end for lambo i dk, men synes nu godt det kan svare sig at smide 5 kilo mere for at få alt det udstyr, som jeg så kan overføre fra den bil til min egen, uden at skulle tænke på at betale afgift på noget som helst.

Vær at overveje..

Andre som har lign. ideer med import eller andre steder man kan handle sig til ekstrem billige dele uden at spare på kvaliteten.?

Mvh KN.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spar penge på dine styling dele..
Kommentér på:
Spar penge på dine styling dele..

Annonce