{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omregistrering
  • #1   26. feb 2017 Så længe den ikke har overskrevet synsfristen er det intet problem.

  • #2   26. feb 2017 Et det lavet om husker det som at det ikke er muligt at omregistrere når den er indkaldt til syn

  • #3   26. feb 2017 Du kan omregistere til dagen før, datoen for sidste synsdag. Rammer du dagen, eller overskrider du med 1 dag, kan du ikke omregistere mere. smiley

  • #4   26. feb 2017 Mente jeg nemlig også Moffe smiley men Jesper og Morten har nok ret. Jeg satser i hvert fald på det. Tak for svarene alle sammen smiley

  • #5   26. feb 2017 Jeg solgte selv en bil i 2016 i januar, som havde 20 dage til syn. Jeg slog den op dagen før sidste frist for syn, og den var stadig ikke omregistreret. Tog fat i ny ejer, og fik ham til at omregistere, og det var ingen problem.
    At han så valgte derefter, at kører over 6 måneder over syn, er en anden snak. smiley Godt det ikke var i mit navn.


  • #7   26. feb 2017 Indkaldelse

    § 56. Trafikstyrelsen indkalder det enkelte køretøj til syn. Indkaldelsen sendes til køretøjets ejer (bruger). Indkaldelsen indeholder oplysning om den seneste dato for fremstilling af køretøjet til syn og udsendes senest 1 måned før denne dato. Trafikstyrelsen kan af hensyn til kapaciteten fastsætte den seneste frist for fremstilling af køretøjet til syn i tidsrummet fra 2 måneder før til 3 måneder efter datoen for første registrering. Trafikstyrelsen underretter SKAT om datoen for seneste frist for fremstilling af køretøjet.

    Stk. 2. Indkaldelsen bortfalder, hvis et køretøj, der er indkaldt til periodisk syn, afmeldes. Hvis køretøjet registreres på ny uden syn, overføres synssagen til det nye registreringsnummer, og eventuel rykker og nummerpladeinddragelse fortsætter under dette registreringsnummer. Ejer (bruger) modtager meddelelse herom.

    Stk. 3. Indkaldelsen bortfalder ikke, hvis et køretøj, der er indkaldt til periodisk syn, ejerskiftes (brugerskiftes), selv om køretøjet ejerskiftes (brugerskiftes) uden syn. SKAT orienterer den nye ejer (bruger) herom. Eventuel rykker sendes til den nye ejer (bruger).


    Stk. 4. Køretøjer registreret til veterankørsel indkaldes ikke med synsfrist i perioden 1. november til 31. marts.


    Selvfølgelig kan en bil omreg selvom den er indkaldt til syn. Det er en påmindelse på du skal til syn intet andet.


Kommentér på:
Omregistrering

Annonce