Omregistrering {{forumTopicSubject}}
Godaften alle sammen.
Kan jeg omregistrere en bil der skal synes i marts måned? Mener at have hørt, at der er en vis spærregrænse
Godaften alle sammen.
Kan jeg omregistrere en bil der skal synes i marts måned? Mener at have hørt, at der er en vis spærregrænse
Spar penge på din forsikring
jul 2003
Følger: 169 Følgere: 126 Biler: 17 Emner: 67 Svar: 11.453
jan 2007
Følgere: 89 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 4.007
okt 2006
Følger: 119 Følgere: 125 Biler: 14 Emner: 45 Svar: 2.140
mar 2011
Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 47 Svar: 587
okt 2006
Følger: 119 Følgere: 125 Biler: 14 Emner: 45 Svar: 2.140
At han så valgte derefter, at kører over 6 måneder over syn, er en anden snak. Godt det ikke var i mit navn.
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.894
§ 56. Trafikstyrelsen indkalder det enkelte køretøj til syn. Indkaldelsen sendes til køretøjets ejer (bruger). Indkaldelsen indeholder oplysning om den seneste dato for fremstilling af køretøjet til syn og udsendes senest 1 måned før denne dato. Trafikstyrelsen kan af hensyn til kapaciteten fastsætte den seneste frist for fremstilling af køretøjet til syn i tidsrummet fra 2 måneder før til 3 måneder efter datoen for første registrering. Trafikstyrelsen underretter SKAT om datoen for seneste frist for fremstilling af køretøjet.
Stk. 2. Indkaldelsen bortfalder, hvis et køretøj, der er indkaldt til periodisk syn, afmeldes. Hvis køretøjet registreres på ny uden syn, overføres synssagen til det nye registreringsnummer, og eventuel rykker og nummerpladeinddragelse fortsætter under dette registreringsnummer. Ejer (bruger) modtager meddelelse herom.
Stk. 3. Indkaldelsen bortfalder ikke, hvis et køretøj, der er indkaldt til periodisk syn, ejerskiftes (brugerskiftes), selv om køretøjet ejerskiftes (brugerskiftes) uden syn. SKAT orienterer den nye ejer (bruger) herom. Eventuel rykker sendes til den nye ejer (bruger).
Stk. 4. Køretøjer registreret til veterankørsel indkaldes ikke med synsfrist i perioden 1. november til 31. marts.
Selvfølgelig kan en bil omreg selvom den er indkaldt til syn. Det er en påmindelse på du skal til syn intet andet.
Omregistrering