{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Lasse W
Lasse W
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Omregistrering {{forumTopicSubject}}

Hej sa BG står og skal om reg min bil jeg har købt, men nu er det sårn det er over 6 måneder siden den gamle ejer meldte pladerne bortkommet og derved afmeldt.
Jeg har stadig de nummerplader der sad der på før afmelding.
Mit spørgsmål er så behøver jeg og skal have nye plader på ?
Jeg har reg attest fra før de blev afmeldt. Så jeg burde vel godt kunne omreg uden af skulle have nye nr plader osv ?

Det er vel først hvis man bestiller en ny attest efter afmelding. At man skal ind og have ny plader ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omregistrering
  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 695
    #1   8. sep 2018 Ja, der skal nye plader på.

• #2   8. sep 2018 De plader er skat ejendom og burde have været afleveret ved afmeldingen... Men ja du skal købe et nyt sæt og de koster vist 1200 + gebyr smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #3   8. sep 2018 Som de andre skriver, så er det nye plader. Da de blev afmeldt, så blev det bare til 2 stykker blik, som ikke er noget som helst værd, men indlever dem samtidig, så de ikke kan risikere at blive brugt til noget lort.. Det er hitte gods, og det kan give en kedelig bøde smiley

• Lasse W
    Lasse W Tilmeldt:
    maj 2015

#4   8. sep 2018 Mange tak for svar smiley

• Lasse W
    Lasse W Tilmeldt:
    maj 2015

#5   8. sep 2018 Men vil jeg godt kunne omreg den online med den reg attest jeg har ? Altså det er den sidste reg attest fra ham der afmelde bilen

• Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 695
    #6   8. sep 2018 #5
    Kræver at den er registreret med nummerplader, hvilket den ikke er.

• w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #7   8. sep 2018 Når den ikke har nummerplader på må du forbi skat, en synshal eller nummerpladeoperatør og omregistrere og hente et par nye plader, forudsat at bilen holder syn selvfølgelig.

• #9   9. sep 2018 Du kan ikke om reg noget der ikke er reg. Så du skal ned og have nye plader, og så er den reg igen. Hvis det er over et pr siden den er synet skal den også det.

Kommentér på:
Omregistrering

Annonce