Ny kaleche bmw z3 {{forumTopicSubject}}
Hejsa gutter, så har jeg brug for hjælp igen.
Ser ud til jeg må skifte kaleche før end jeg havde regnet med da den er begyndt at sprække i syningen ved bagruden, og forværes når den har været slået ned så går ud fra den er ved at være mør.
er på denne side jeg har kig på en, de har flere forskelige og er helt på bar bund med hvad jeg skal vælge, så en hjælp der kunne være kanon.
http://mbb.dk/shop/bmw-z3-89-03-44c1.html
1# Har hørt at en dobbeltlags er en del mere lydsvag, dog synes jeg ikke at have fundet nogle der er dobbeltlags, er det noget folk selv laver?
2#Jeg står lidt i et dilemma om jeg selv skal montere den selv, kan få hjælp af et par mekanikere i familien til det hvis det skulle være.
Eller skal jeg betale det firma i linket for montering?
Aner virkelig ikke hvor svært det er at skifte sådan en og få den til at sidde ordenligt og lige.
Min nuværende er trukket skævt på desværre.
3# Har også tænkt på måske at købe i tyskland aner dog ikke lige hvad jeg skal søge efter da mit tysk er mere end dårligt.
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 24 Svar: 238
Så mangler jeg bare at finde ud af om sådan en satan er til at montere selv.
Regner med at både rude og kaleche skal skiftes og at jeg bestilleren fra samme sted så ruden eventuelt kan blive syet i inden levering.
mar 2005
Følger: 1 Følgere: 10 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 948
http://cabrio.de/khm/en/softtops-models-prices/bmw
aug 2007
Ser ud til priserne er meget lig det firma i Ålborg jeg Linkede til.
Og må sige jeg er overrasket over priserne. Troed faktisk det var en del dyrere
mar 2005
Udover at der skulle svejses nogle beslag i bilen var det ret simpelt, men det var en komplet kaleche der allerede var monteret på stativ.
aug 2007
Men tror næsten det bliver det firma i Ålborg der kommer til det. For var jo ikke så dyrt st få dem til det og så er der garanti på på det. Skal dog lige have snakket med dem der skal hjælpe hvis jeg selv skal gøre det om den garanti er de 3500 værd som montering ca koster
mar 2005
Det var skønt med el-kaleche fordi jeg ikke skulle standse og ud af bilen for at slå den ned/op. Den kunne bruges op til 30 km/t, så når jeg alligevel bremsede ned for rødt lys mm kunne jeg slå den ned eller op.
aug 2007
Det kan jeg godt se er en fordel men den orginale z3 el kaleche tager en god del tid at slå ned så ville alligevel skulle ind til siden og man skal vodst holde stille, Samt hvis el delen fejler er den låst i Den position den nu er i.
Så manuel er vidst at fortrække på den
Ny kaleche bmw z3