{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Seat Leon, monster regning! {{forumTopicSubject}}

Min kollega fortalte idag til frokost lige om en svogers kammerat som havde haft sin sin Seat 2013 på værksted, mærkelig lyd fra motoren, det ville koste 30-35.000 at få lavet, han var presset pga noget ferie de skulle på, så han sagde ja til reparationen. Bilen blev færdig og så var der lige betalingen kr 58.000,- PY HA, han blev mega tosset, men pga ferie valgte han at betale og køre der fra og så tage den med FDM bagefter ferien.
Han er en stor mand med temperament og sort bælte i karate, og der var vidst blevet talt med store bogstaver derude.

Kender ikke resten af historien, men vil da spørge ind til den på mandag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Leon, monster regning!
  • #1   21. apr 2017 cool story bro.... måske du skulle skrive til Ekstrabladet ..

• #2   21. apr 2017 godt det ikke var mig så hade jeg skrotte min bil og købt en anden da det er meget mere end min Peugeot er vær hehe

• #3   21. apr 2017 Du er sej Dennis J..
    -ja det er ikke så sært at bilforhandlere/mekanikere har et lidt blakket ry, har selv oplevet et par gange hvor man har følt sig taget ved næsen.

• #4   21. apr 2017 58.000 ?

Du kan sgu da få 7 brugte leon cupra motore for den pris..

• #5   21. apr 2017 Igår fik jeg kage, den var god.
    Men kan også li sodavand og dæk

• #6   21. apr 2017 Hvem skrotter en 3-4 år gammel bil!?!?!?

• #7   22. apr 2017 Hvilket værksted med bare en smule respekt, fordobler lige aftalte pris, uden i det mindste at tage det med kunden?

Så havde jeg nok heller ikke mere travlt med ferie, hvis jeg lige skulle smide 58000 kr. Omvendt havde jeg heller ikke betalt en krone, udover det aftalte.

• #8   22. apr 2017 kan slet ikke forstå de ikke ringe inden de lavet sådan en kæmpe regning for det da vel normalt man aftaler en pris som den de hade på nogen og 30 og ville da mener værkstedet når de opdaget der var mere galt med den skulle ringe og høre om det var ok eller om de ikke skulle lave noget af det så man kunne tage den der fra det sku dårlig stil og på den måde ødlægger de tilliden til forhandler og værksteder men har desværre hør og set det ske mange gang mange steder hvor folk aldrig får lavet bil det samme sted igen og det må da være dumt at miste en evt god kunde på den måde

• #9   22. apr 2017 Det er simpelthen ufatteligt at man som virksomhed i dagens danmark kan opføre sig på den måde. Der er en desværre lidt udbredt misforståelse blandt autoværksteder at når kunden har afleveret bilen så er det = en blankocheck til bare at hælde timer på.

Kærestens onkel havde også sin Astra på værksted, den skulle have nye gløderør. En operation der normalt koster 1500-2000.- kr. Men de knækkede et gløderør, og ødelagde topstykket da de forsøgte at hive stumpen ud så det endte med et ny topstykke og en værkstedregning på næsten 20.000kr. De ringede heller ikke og sagde noget.

Hvad fanden går der galt i hovedet på de folk ?

• #10   22. apr 2017 fik han ny motor og kabine i eller hva ? sygt

• #11   23. apr 2017 RUH
    Mekanikerne gør jo bare deres job, det er VF som må stå for hvad det koster, der må være en kommunikation mellem kundemodtager og VF der siger noget om hvad der skal laves og hvad pris der er givet til kunden. Mekanikeren skifter jo ikke bare alt på må og få uden at VF har givet tilsagn.

• #12   23. apr 2017 Altså jeg kan i mit firma ikke komme og kræve en betaling på dobbelt op af det jeg har anslået en opgave skal koste på bagkant. Så betaler kunden ganske enkelt ikke.

• #13   23. apr 2017 Den en VAG. Tror der er gået konkurrence i hvilken afdeling der kan tage røven mest på deres kunder. Kender flere der ikke syntes det var mærkeligt med en regning på 25.000ålus må deres bil var over 4år

• #14   23. apr 2017 Var skuffet over bremsekaliberne samt skiver og klodser skulle skiftes efter 4 år/155.000 på vores Avensis og det var halvdyrt smiley

Kommentér på:
Seat Leon, monster regning!

Annonce