{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

morten H
morten H
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 54

Display fejl, seat. Hjælp søges! {{forumTopicSubject}}

Hejsa kloge hoveder! Jeg har en seat leon fr (tdi) med et lille problem.. bilen registrere ikke når jeg lukker føre døren på displayet. Det vil sige hvis jeg åbner og lukker min dør igen, viser displayet somom den stadig er åben. Det betyder så at jeg ikke kan låse bilen med centrallåsen. Jeg har så fået
Skiftet "låse boksen" som sidder i døren. Nu kan jeg så låse bilen manuelt men stadig ikke med centrallås nøglen. Har også målt om ledningen, som førte op i displayet var røget men det var det ikke.

Det skal lige siges at jeg godt kan låse bilen op med centralnøglen.

Kan det være en sikring måske?

Nogle der har prøvet det samme? Håber i kan hjælpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Display fejl, seat. Hjælp søges!
  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.330
    #1   5. maj 2017 Der er vel dørkontakten der er blevet defekt
    Nu er jeg ikke lige inde i vw, men kontakten er vel i bunden af B-stolpen

• morten H
    morten H Tilmeldt:
    jan 2014

#2   5. maj 2017 Den kontakt der styre det, sidder limet fast på den boks jeg har skiftet. Prøvede nemlig at skifte de små kontakter, men kunne ikke få de gamle af

• #3   6. maj 2017 har du tjekket om dit komfort modul er i orden vag har jo med fugt i dem og så kan de opføre sig som det vil så tjek det ud og har du tjekket ledningernettet fra dørlåsen og ind igennem dørkarmen de har tit med at knækket i dørfalsen mellem døren og kabinen

• morten H
    morten H Tilmeldt:
    jan 2014

#4   6. maj 2017 Ledningerne der er tjekket og der var ikke noget..:/. Hvor sidder det modul henne hvis jeg må spørge :)?

• #5   6. maj 2017 8 ud af 10 gange jeg har oplevet det, var det en knækket ledning mellem dør og bil. kig efter en ekstra gang ?

Kommentér på:
Display fejl, seat. Hjælp søges!

Annonce