{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

montering af træk {{forumTopicSubject}}

hello, min mor vil godt have fast træk på den nye bil, så hun kan sælge den gamle?? nogen der ved hvad man skal være obs på, hvis man selv vil montere fast træk + ledningsnet på en fiesta eco, købt for 4_6 mdr siden, er der noget der skal kodes? er ledningsnet lige til ? er der samle stik(plug and play) et sted? skal der skæres i kofanger? på forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  montering af træk
  • #1   16. maj 2017 Træk skal monteres af et værksted med CVR nummer. Hvis du selv vil montere træk skal bilen synes med det
    Du kan finde monteringsvejledning på eks Jydekrog, Bosal el lign hjemmesider

• #2   16. maj 2017 Hvis du selv gør det, så skal du til syn med den eller forbi et værksted der kan tjekke op på det og sige god for at det er monteret korrekt og så skal de ordne papirerne til SKAT, således at det kan blive skrevet på reg.attesten.

Med hensyn til garanti, så har hun jo købt en bil uden træk, så går der noget i stykker og I selv har eftermonteret trækket, så kan forhandleren skyde skylden på jeres montering måske.

Mit råd: Kør forbi forhandleren og forhør dem om, hvad det skal koste din mor at få monteret et træk på den. På den måde bibeholder hun 100% garantien da der ikke er nogle udefra der har rodet med bilen.

• #3   16. maj 2017 Inden i går igang så undersøg lige om den overhoved må trække noget.
    Lidt surt at bruge penge på et træk som ikke kan bruges til andet end cykelstativ

• #5   16. maj 2017 arbejder selv på værksted,dog ikke med ford, så er ikke bange for at montere, det har jeg gjort på mange nye biler, men aldrig på ford, det er rigtigt der er noget med de regler med om bilen må køre med trailer eller kun cykler, det skal hun da lige høre om før der skal monteres noget.
    tak for svar og fine indlæg?? god aften fortsat.

• #7   16. maj 2017 ok, måske den hedder ecoboost, ved ikke om der er forskel?

• #9   17. maj 2017 opdatering: hun har snakket med ford den må trække 400kg, så hun har bestilt tid.

Kommentér på:
montering af træk

Annonce