{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af træk
  • #1   23. aug 2021 Det har masser af værksteder smiley
    Er det noget specielt du søger ?

• Bjørn B
    Bjørn B Tilmeldt:
    aug 2021

Følgere: 18 Emner: 4 Svar: 13
    #2   23. aug 2021 En der kan gøre det billigere, og en som vil montere et træk jeg selv køber. At spare nogle penge er selvfølgelig hele pointen smiley

• #3   23. aug 2021 det der koster ved montering af trækket er selve installation.

det tager den del timer og forbinde de forskellige ledninger de rigtige steder.
    så at du selv køber trækket, spare du ikke det vilde på

• #4   23. aug 2021 Men husk også at når "amatører" uden CVR nummer monterer sådan et træk så skal bilen til syn (hvilket ikke er gratis) og der kan opstå problemer med fabriksgarantien når man selv piller ved elektronikken. De fleste nye biler skal efterfølgende kodes .

• Bjørn B
    Bjørn B Tilmeldt:
    aug 2021

#5   23. aug 2021 Ok syntes blot 6500 kr hos den lokale mekaniker for blot et fast træk er lige i overkanten, særligt nu det primært skal bruges til at transportere en cykel i ny og næ (Og nej, skal ikke endnu engang ha en cykelholder til bagklappen, den ellers gode Thule jeg havde sidst lavede mærker i bunden af klappen)

• #6   23. aug 2021 Prøv Autobutler. Men tænker det er prisen det du har fundet der.

• Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

Følgere: 3 Svar: 203
    #7   24. aug 2021 #5 6500kr lyder som en fin pris

Jeg er en af de amatører uden CVR nummer, som kan montere træk. Jeg gjorde det på svigerfars Polo og tog 1000kr for det, hvilket jeg ikke gider gøre igen. Det kostede ham totalt set 5000kr for et aftageligt westfalia træk

Jeg har også monteret svingbart træk på min egen Audi A4 uden problemer

Så tl;dr hvis du er nærig, så lav det selv.

• #8   24. aug 2021 6500,- inkl montering ?

Det lyder godt nok billigt :-),

• Bjørn B
    Bjørn B Tilmeldt:
    aug 2021

#9   24. aug 2021 6500 kr er for et fast træk, ikke aftageligt, og hos den lokale mekker. Muligt det er prisen men med tanke på jeg blot skal bruge den at ha en cykel med en enkelt gang imellem, og måske en trailer helt undtagelsesvis, så syntes jeg det er rigeligt

Kan købe et fast træk med specifikt elsæt til omkring de 1600 kr på Ebay, så tænker selve monteringen burde kunne gøres for en pris der giver en go besparelse samlet set.

Hvis den skal synes med trækket, er det så blot den lave pris som et periodevist syn koster?

• Bjørn B
    Bjørn B Tilmeldt:
    aug 2021

#10   24. aug 2021 PS. Min nummerplade på en Corsa F sidder nederst på bagkofangeren, betyder det så at et fast træk ikke er lovligt at bruge nu det vel skærmer lidt for den?

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.920
    #11   24. aug 2021 Ja, så skal du have et aftageligt træk.....Og det er altid at foretrække at få et godkendt værksted til at montere trækket på så ny en bil....

• #12   24. aug 2021 Bjørn, Jeg skal ikke udtale mig om hvad andre synsvirksomheder tager men der skal laves et registrering syn, og det koster i hvertfald mere hos Applus end et periode syn. Og her efter skal man ind og lave noget administrativt inde på skat’s hjemmeside / Evt oploade noget til dokumentportalen smiley og her fastsætter hvert synsvirksomhed prisen for dette da det er en ekstra ydelse udover synet. Nogen tager noget for det og andre gør ikke smiley

• Bjørn B
    Bjørn B Tilmeldt:
    aug 2021

#13   25. aug 2021 #11
    Ja, så skal du have et aftageligt træk.....Og det er altid at foretrække at få et godkendt værksted til at montere trækket på så ny en bil....

Når jeg ser på bagenden er jeg ikke sikker på om der ikke alligevel kan være et fast træk på som ikke skærmer for nummerpladen. Kommer selvfølgelig an på hvor høj selve krogen er

profilbillede
  • #14   25. aug 2021 Du kan ikke se at der sidder en lygte under nummerpladen. ??

• Bjørn B
    Bjørn B Tilmeldt:
    aug 2021

#15   25. aug 2021 Tænkte det var en refleks, så nej den havde jeg ikke tænkt over. Men 1000 tak fordi din sympatiske formulering får en til at lyde som en idiot!

• #16   25. aug 2021 Det er ment med et venligt glimt i øjet smiley

Kommentér på:
Montering af træk

Annonce