{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Solgte biler på Bilgalleri.dk {{forumTopicSubject}}

Hej billegarister

Emnet solgte biler kommer op med jævne mellemrum og der er ligeså mange meninger som brugere, når det kommer til dette emne. "Desværre" er vi ikke online 24H til at kunne give svar på alle relevante spørgsmål og jeg vil derfor endnu engang gøre et forsøg på at give udtryk for hvad vores holdning til dette emne er. Hermed er det også mit og vores håb at denne debat forhåbentlig er lukket for en tid og at I som brugere vil henvise andre brugere til denne tråd såfremt spørgsmål dukker op igen.

For nyligt var der et udemærket indlæg som jeg desværre først fik besvaret da tråden ikke var aktiv længere. Det kan dog læses her:
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=133112

Dem der så desperat søger et svar på hvad de solgte biler laver herinde når bilen nu skal være ens egen kan med fordel læse svaret i indlægget ovenfor.

Som skrevet i indlægget, så er det vigtigt for os at et gallieri lever op til det kvalitetstegn at der er noget at kigge på. Slettede vi samtlige solgte vogne bliver der mindre af det folk kommer her for, nemlig at kigge på biler. Dem der har en solgt vogn på sin profil kan sikkert stadigt hjælpe med råd og vejledning om bilen.
Det er tillige vigtigt for os at dem som har arbejdet på en vogn, lagt et stykke arbejde i den og stolt ønsker at vise deres resultat og vogn frem skal have lov til dette og vi forstår, hvorfor folk bliver skuffede hvis vi sletter deres arbejde herfra.

Reglerne om at bilen skal være din egen, ikke må være solgt eller skrottet osv. gælder ergo VED OPRETTELSE og er en formel foranstaltning for at vi ikke bliver bombarderet med bilprofiler med naboernes, kusinens eller den franske fætters skrottede biler eller en fed vogn, man tilfældigvis skød et par billeder af nede i byen.
Der skal være en rimelighed i at man kan vise en bil frem som man selv står for arbejdet med men græsen går for os ved, om bilen er ens egen ved oprettelse.

Hermed håber jeg igen at have gjort klart hvorfor vi har et antal bilprofiler liggende på galleriet med solgte vogne og vi håber at I vil respektere dette.

Med venlig hilsen Anders


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Solgte biler på Bilgalleri.dk
  • #1   4. sep 2006 REPOST REPOST REPOST REPOST REPOST REPOST REPOST REPOST REPOST REPOST REPOST REPOST



    SKU BARE LIGE GÅ AMOK SOM DE ANDRE FJOLSER

    JUST4FUN smiley


  • #2   4. sep 2006 Søren>> I en tid hvor forum nærmest ikke er andet, der kan jeg kun se det sjove i den kommentar smiley

  • #3   4. sep 2006 Hørt og godt lavet Anders..
    Har personligt en "solgt" bil under min profil, et dejligt minde og måske kan man hjælpe en anden bruger..


  • #5   4. sep 2006 Takker for det klare svar! smiley har tit tænkt på hvordan jeres holdning egentligt var... syntes selv det er meget sjovt at kunne se hvad en person er gået fra og til... smiley derfor beholder jeg også min polo i mit galleri! smiley

  • #6   4. sep 2006 Ronni>> OK. Mindst ligeså vigtigt er det for os, at vi får fortalt brugerne at det ikke er fordi vi er ligeglade eller stupide men at vi rent faktisk har en holdning til det og har tænkt over HVORFOR det er sådan. Om folk så er enige eller uenige, det må være op til folket.

    Mvh. Anders


  • #7   4. sep 2006 Helt enig i din tråd

  • #8   4. sep 2006 Anders T..
    Ja det kan jeg godt se, var også selv i tvivl da rygterne gik på SG engang at de blev slettet osv. om de blev vides dog ikke.


  • #9   4. sep 2006 Thomas>> Beklager, jeg er ikke i stand til at "fryse" indlæg. (ik på den måde i hvert fald smiley

    Uanset hvilke regler vi har om dette, så vil nogen folk være utilfredse eller synes det er plat. Nu har vi (igen) slået en streg i sandet og håber at debatten snart får en ende smiley


  • #10   4. sep 2006 Så kunne man evt. udvikle et system at man kunne sætte et flueben eller lign i at ens bil er solgt, og når man kommer ind på ens profil kan der så være "Nuværende bil" & "Solgte Biler" så man ikke er i tvivl smiley Bare en idé smiley

  • #11   4. sep 2006 Må sige at dette indlæg var godt. :o)

    Meeeen har dog et enkelt spørgsmål.

    Hvad hvis nogle af medlemmerne har haft en bil før de blev medlem, men som de er stolt over at have lavet, og gerne vil vise deres projekt frem ?

    Kan godt læse i dit indlæg, at det ikke er tilladt. Men er det så bare synd for det medlem, som ikke har været medlem herinde så længe ?

    Kunne kan ikke løse det problem med solgte biler, ved at man på ens profil havde mulighed for at skrive i hvilken periode, man havde ejet bilen ? Så dette fremgik tydeligt på profilen.


  • #13   4. sep 2006 Godt formuleret Anders ! smiley og forstår jeres holding... sys det er sjovt at følge med i hvad folk har haft førhen og hvad de er gået overtil nu! smiley + det altid er spændene at følge sin gamle vogn herinde !:D

  • #14   4. sep 2006 Claes> Tak for det.

    Michael>> Ja, så bliver de desværre ramt af reglen om at bilen ikke må være solgt ved oprettelse. Heldigvis har vores foroalbum nu allerede vist sig meget nyttigt da man der kan fremvise et stylingsprojekt eller en ombygning hvis man vil dele det med andre.


  • #15   4. sep 2006 Beslutningen om at bilen skal være din egen er rigtig nok sat af os og er både politisk og praktisk. Problematikken er at tillader vi solgte vogne vil nogle mene at firmavogne også er okay. Hvis firmavogne er okay vil andre mene at forældrebiler er okay. Hvis forældre biler er okay, hvad så med naboens osv osv osv osv.... ergo blev det således:

    Vi må have en grænse og den er sat ved at bilen skal tilhøre DIG når den oprettes. Det er en klar regel som er til at forholde sig til. Dertil kommer at mange herinde ønsker at gradbøje den for hvad nu hvis jeg engang skal eje en Mercer eller tidligere har ejet en Corvette, må jeg så ik oprette den.....svaret bør være ret simpelt.

    Mvh. Anders


  • #16   4. sep 2006 Nu vil jeg sgu ud og gøre det luftfilter knald til den K/N boks færdig men hold Jer muntre og tøv aldrig med at spørge os hvis I skulle være i tvivl.

    A out !


Kommentér på:
Solgte biler på Bilgalleri.dk

Annonce