{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Solgte biler: SLET!!!!!? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Hvordan kan det være, at så mange herinde får lov til at have masser biler oprettet, selvom de har solgt dem??

Så må de oprette et fotoalbum til sine gamle solgte biler, eller bare have et enkelt billede på sin profil, bare så alle andre kan se hvad man tidligere har kørt i..

Et af punkterne når man skal oprette en bil, er at det skal være sin egen, og det er det ligesom ikke, når man har solgt den igen..

Flere biler er jo herinde to gange, da der er en gammel ejer, og den nye..


SLET DE SOLGTE BILER!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Solgte biler: SLET!!!!!?
  • #1   5. apr 2008 Det punkt gælder kun ved oprettelse af bilen, der er ikke nogen regl imod at havde en bil der er solgt.

    Men giver dig ret, så dem heller i fotoalbums.


  • #2   5. apr 2008 Vil helst ikk slette min celica, da det er de eneste billeder jeg har tilbage efter den, da jeg fik et computer problem...

  • #4   5. apr 2008 Hvorfor er der så mange der altid skal tude og skide i bukserne?

  • #5   5. apr 2008 AA - Som han siger, så lav et fotoalbum til de biler som er solgt.

    Falberg (Aalborg) _: Jeg giver dig ret. Jeg synes også de skal sættes i et fotoalbum i stedet.


  • #6   5. apr 2008 Kan sagtens forstå man gerne vil have sin gamle bil, selvom den er solgt..

    Al-Masry '------> ja det er nogle fede biler nogle af dem, så opret dem i et fotoalbum..


  • #7   5. apr 2008 Jeg fik slettet min gamle honda af en HA pga idioten mente jeg overtrådte reglerne ved at have MINE EGNE FUCKING billeder lagt op som jeg havde lagt ind over 4MDR FØR SALG!! Så hvis det gælder for en skal de HA'ere bare komme igang og slette solgte biler for ellers er det for latterligt sådan en gang jantelovs riddere!!

  • #8   5. apr 2008 Det er jo plat, at der er to eller flere profiler af samme bil..

  • #11   5. apr 2008 Solgte biler skal da have lov at blive .. helt cool med mig .. men hvad med døde biler ? .. total skadede biler osv ? ..

  • #13   5. apr 2008 De solgte biler har været til diskussion 1 mia gange og admin har flere gange meldt ud, de bliver hvor de er. De gør ingen skade...hvem tager skade af at de bliver liggende? Jeg har selv 2 solgte på min profil, som jeg begge har haft og kørt i samt lavet noget på, ergo kender jeg dem og kan snakke med om dem til andre. Hvem tager skade af at de bliver liggende??

    Ingen velsagtens, ergo lad dem dog ligge og koncenterer jer om at nyde billeder af biler istedet for at hyle om det I synes virker ulogisk

    De bedste lørdagshilsner
    x-admin Anders smiley


  • #14   5. apr 2008 Det er så simpelt.. Slet profilen af de biler der ikke er dine.. døde, solgte osv..

    Om der er nogle der ikke gider se på projekter, markræsere mm, er jeg da pisseligeglad med.. der er en ejer, som har oprettet sin bil.. også selvom det er et projekt, det er sgu da stadig ejeren der har oprettet det..


    Det er ikke for sjov det hedder "Mine biler"..



  • #15   5. apr 2008 Problemet er at hvis man gemmer dem ned på sin com, blir de i så elendig kvalitet:S

  • #16   5. apr 2008 og dem som argumenterer med at de så ligger der 2 gange....det er sgu da fedt. Så kan man til tider se hvordan bilen har set ud tidligere hos den gamle ejer og hvad ny ejer har lavet på den......det er sørme skidt hva'??

  • #17   5. apr 2008 begynd og græd =)

  • #18   5. apr 2008 kan da slet ikke se nogen grund til at folk skal flytte sine biler over i album, må da være ldit trist hvis i ikke har andet at give jer til ind at brokker jeg over de biler som folk nu har eller har haft.,

  • #21   5. apr 2008 Falberg (Aalborg) _ Her er der ingen solgte biler.. men du kan tude lidt sammen med de andre små teenagepiger der har kærestesorger www.arto.dk

  • #22   5. apr 2008 Anders T: godt argument... Vil sku os gerne følge med i mine gamle biler... er altid sjovt...

  • #23   5. apr 2008 Det er flot som nogle kan tage den ned på et lavt niveau..
    Der er jo ingen grund til at begynde at provokere eller svine nogle til..

    Alle er vel voksne nok til at snakke nogenlunde normalt..
    Men okay....!!

    Men det er helt fint.. Vidste ikke det havde været oppe mange gange..
    Så jeg undskylder ulejligheden.. Beklager..


    Godt ord igen..


    Mvh Falberg


  • #25   5. apr 2008 Jeg kan sagtens se positive ting i det også..
    Er ikke så snæversynet som andre..

    Det var ikke for at pive eller tude, bare en mening..
    Men dem skal man åbenbart ikke komme ud med, det er jo ikke alle der kan klare..

    Mvh Falberg


  • #27   5. apr 2008 Peter K: Ja lige præcis.. Men ja, sådan er det åbenbart.. Hvis der er noget negativt ved forummet, er det godt nok det..




  • #28   5. apr 2008 ingen behøver svine folk eller kalde folk mindreårige her....bare fordi folk undrer sig eller spørger hvorfor det hænger sådan sammen....

    der er stadig ik nogen af kritikerne der har svaret mig på hvad mine 2 solget biler gør af skade eller hvem der har et problem med at de er der?

    måske fordi der ikke er et svar ;o)

    og ja, reglen med at bilen skal være din egen, ikke skrottet/solgt osv er alene når man opretter den...

    engang imellem må folk nok lære at der er en regel og den er der af en grund, lev med det og kom videre smiley
    /A


  • #30   5. apr 2008 Christian>> lige præcis ;o)

  • #31   5. apr 2008 Så stop da med at flæbe, lad det dog være som det er. Hvad er det lige der irritere dig ved at de stadig er her inde?

  • #32   5. apr 2008 Bare fordi man har en mening, betyder det ikke at man bitcher eller tuder over noget.. At emnet så har været oppe mange gange før, det beklager jeg..
    Men en diskussion herinde kan åbenbart ikke føres på niveau over teenage-alderen.. (OG DET ER ABSOLUT IKKE RETTET MOD ALLE)..

    Jens K A: God kommentar, rigtig godt til diskussionsforum.. Du bidrager virkelig med noget godt.. klap dig selv på skulderen..


  • #33   5. apr 2008 Missah .: Fat det nu, der er ikke nogen der flæber.. Det er et forum, hvor folk skal kunne komme med sine meninger..

  • #34   5. apr 2008 Da jeg oprettede mine biler som nu er solgt. Oprettede jeg dem som værende MINE. Så kan man skrive solgt ud for dem, det må være nok. Falberg hvis det kan ødelægge din dag så kig da endelig på min for jeg sletter dem ikke da det er de eneste billeder jeg har af dem.
    Bilgalleri har jo udviklet sig til den rene børnehave hvor folk leger betjente! FÅ et liv og nyd alle de fede biler der er!


  • #35   5. apr 2008 Jesper C: Du har så åbenbart heller ikke forstået det.. Men jeg kan da skrive det igen.. Det ødelægger ikke min dag, bare rolig, det ville du aldrig kunne gøre..
    Jeg skrev min mening, og det var ikke for at tude eller noget som helst andet.. Jeg har et liv!!

    Så der er ikke nogen som helst der leger betjent eller noget..
    Mange folk, mange mening, men samme interesse: biler.. så skulle man vel også kunne sige sin mening, og stadig holde niveaut over 6 år..

    By the way, fed peu 206.. Høj herfra..


  • #36   5. apr 2008 Er fuldstændig uenig!

    DOG bør man når man har solgt sin bil, tilføje "Solgt" i overskriften..
    Men noget der irriterer mig, er folk der ikke sletter deres markedsannoncer selvom det de sælger er solgt! hvilket ofte også omhandler biler

    SÅ SLET MARKEDSANNONCER HVIS DET MAN SÆLGER ER SOLGT!


  • #37   15. aug 2009 At skændes over nettet er ligesom at være med i handicap-OL,
    selvom du vinder er du stadig en spasser.....


Kommentér på:
Solgte biler: SLET!!!!!?

Annonce