{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

Honda Civic 1,5 LSi 3d contra 5d 1,6? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har et spørgsmål angående Civic.

Jeg har kig på 2 netop nu. Den ene er fra 95 og en 5 dørs med 1,6 LSi. Den har gået ca 100k og står til ca 60.

Den anden er så tilgengæld fra 98 med kun 3 døre og så kun 1,5 LSi og har tæt på 100k også.

Hvor hurtigt rykker 3 dørs i forhold til 5 dørs? Og hvad er det forskellen er på LSi og V-Tech?

Og så lige en sidste ting, noget specielt man skal være opmærksom når man handler Civic?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Civic 1,5 LSi 3d contra 5d 1,6?
  • #1   6. sep 2006 RUST skal du være meget opmærksom på, jeg ville vælge den 3 dørs helt klart. Andreas

  • #2   6. sep 2006 Først skal du nok finde ud af om du har brug for de 4 døre og stort bagagerum, eller om 2 døre kan gøre det smiley

    Men jeg vil helt klart vælge den fra 98, da jeg ikke kan lide udseendet på den engelske model.

    Desuden hedder den fra 98 ikke LSi, men iLS og har VTEC-E som er hondas økonomi motor (de kan køre 20 km/l) modsat en LSi som nok ligger på 12-14 stykker. Og de er nogenlunde lige hurtige.


  • #3   6. sep 2006 Hov. De hedder vist iLS begge to.

  • #4   6. sep 2006 I følge bilbasen er det en LSi, men jeg ved det sgu ikke. Er det så slemt med rusten?

    En helt anden ting jeg synes at forlygterne er lige store på 98, eller dvs synes ikke det er grimt men kan de formindskes med nye lygter for en lille sum penge?


Kommentér på:
Honda Civic 1,5 LSi 3d contra 5d 1,6?

Annonce