2.315 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hvad sker der Fiat ? Hvad sker der Fiat ?

Ja, ja, Fiat er måske ikke det mærke man allerhelst vil ses i, men hvad sker der lige dernede i det italienske ?

Deres modelprogram er da for det meste fuldstændigt outdatet, sælger de overhovedet andet end den snart alderstegne Fiat 500 her i Danmark .

Fiat Panda er i den nuværende grundform fra 2003 , Grande Punto er fra 2006 og Fiat 500 fra 2006 .

Den nye Tipo har endnu til gode at se indregistreret på danske nummerplade, og Fiat 500L og X ligner en bil der kunne have været med i Anders And & Co .

Jeg forstår mere og mere at jeg aldrig oplever en ny Fiat på de danske veje .

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sker der Fiat ?
  • #1   25. sep 2017 Hvad kører du selv rundt i?

• #2   25. sep 2017 Griner ..... En oldgammel Carina 1,6 fra 96 smiley . Kører på sidste vers, skal synes i December. Min nye bil bliver ikke en Fiat, men nok en Peugeot 208 ?

Jeg var dog forbi Fiat, men det var som træde ind i en tidslomme , deres udstilling kunne lige så godt have set sådan ud i 2010 .

• #3   25. sep 2017 Det da klart. Det lorte biler alle samme. ??

• #4   25. sep 2017 Fiat 124 Spider er da ny, selvom de har fået lidt hjælp til den.

• #5   25. sep 2017 Altså hvis man kommer hjem og fortæller at man har købt en Fiat ( 124 Spider ) til 400.000 - er der så ikke en risiko for at familien får en tvangsindlagt på den lukkede afdeling ? smiley

• #6   25. sep 2017 Jo, men man kommer vel ud fra den lukkede engang imellem, og så kan man jo more sig med sin 124.

Jeg havde ikke noget imod at have en smiley

• #7   25. sep 2017 Jeg havde en Grande punto. Skøn bil. Man kunne indstille alt så man sad helt perfekt. Jeg tror heller ikke jeg har haft en anden bil der var så lidt vindfølsom. Klart en jeg kunne finde på at købe igen.

Deres program har dog været noget tynd de seneste år.

• #8   25. sep 2017 De har måske ikke særlig travlt i det danske marked, pga. de ikke sælger så godt som andre mærker?
    Tænker at det er de færreste der kigger på Fiat, bortset fra unge kvinder med deres skødehund i en fiat500 smiley

• #9   25. sep 2017 Jeg har faktisk haft en Fiat Brava, og den var ganske frisk. Den var glad for at tage omdrejninger, og jeg syntes egentlig at den var noget mere underholdende end mange andre biler i det segment dengang.

Men ja, der er langt mellem snapsene fra Fiat i dag...

• #10   25. sep 2017 Ja, men dengang var der meget mere gang i den hos Fiat, de er ligesom gået stille hen efter de lancerede fiat 500 og nu lidt igen med Fiat tipo.

Tror de sælger mange flere varevogne end decideret personbiler i DK

• #11   25. sep 2017 Det jo ikke fordi Fiat koncernen ikke kan... De vil bare ikke

profilbillede
  • #12   25. sep 2017

profilbillede
  • #13   25. sep 2017

profilbillede
  • #14   25. sep 2017 Fiat, Alfa og Lancia. Alle er concept biler så de bliver nok aldrig virkelighed smiley

profilbillede
  • #15   25. sep 2017 selv i USA lægger fiat i bunden af forbruger tilfredshed, fiat har seriøs et kvalitets problem

• w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #16   25. sep 2017 Tja modelprogrammet er ikke specielt tiltrækkende det er da helt rigtigt, men der er da kommet et par "nye" modeller i form af Jeep/Chrysler SUV'er med Fiat mærker på også, Fiat har vel aldrig rigtigt slået igennem i DK som andet end små bybiler, og det er vel også det de gør bedst, den moderne 500 var/er et hit, de har solgt et hav af Punto'er op gennem 90'erne og 2000+, i 80'erne var Uno et kæmpe hit. Der blev vel også solgt en del Brava/Bravo en overgang..
    Tilbage i tiden har 124, 126, 127 også været sællerter i DK, også på licens som Lada'er og før det var de originale 500 og 600 også populære.

Tror dog at Fiat sælger OK på varevognssiden i dag , og så kører der også masser af Fiat motorer rundt i DK i dieselmodeller af Opel, Suzuki og koreachevrolet.

Tror ikke på at Tipo bliver et hit, og de nye storsatsninger fra Alfa er i øvrigt også skuffende i mine øjne, de ligner aaalt for meget så meget andet, mangler noget personlighed. Selvom de sikkert kører godt!

• #17   25. sep 2017 Føler også snart Fiat skal til, at stramme op. Jeg har troen på, at de kan lave federe biler.

• #18   18. okt 2017 Fiat Punto fortsatte uden for EU, hvor vi skulle få en nye FIAT 600 som overtager. Fiat's største marked er nok Sydamerika, hvor faktisk den nye Tipo var oprindeligt bygget til.

Bilen på billedet er den faceliftet Punto vi ikke fik.

profilbillede
Kommentér på:
Hvad sker der Fiat ?

Annonce