{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Jonas B
Jonas B
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13

Politi? {{forumTopicSubject}}

Jeg blev her i morges stoppet på den nye motorvej med 157km/t. det jeg tænker på nu er at skal betjenten ikke udstede bøden på stedet?

Jeg hverken fik et stykke papir eller noegt som helst. hvilket er virkelig dårligt.

men er der ikke noget med at jeg skal have noget med fra stedet når jeg kører?

Med venlig hilsen
Jonas Bak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politi?
  • #2   19. sep 2006 nu har jeg ikk selv kort endnu men når mine venner bliver stoppet får de da et bøde forlæg eller hva det hedder med inden de kan køre igen

• #3   19. sep 2006 det er vist noget med at hvis du ikke får en bøde på stedet, så er det op til den lokale politi inspektør at afgøre bødens størrelse.

var det en civilbil eller var det en patrulje? for hvis de ikke har dig på bånd og hvis der kun var en betjent i bilen så kan du nægte, for så har de ikke noget bevis

• #4   19. sep 2006 det er kun nogle gange de giver såen en din fart skal ind og vuderes før du kan få en bøde de giver dig knu et stykke papir når du har kørt uden sele osv

• #5   19. sep 2006 den bliver nok bare tilsendt

• #6   19. sep 2006 jeg blev her for et par uger siden stoppet for noget jeg havde gjort dagen før som om det ik er urefardigt jeg havde overhalet over en spærelinje og bilen jeg overhelet var så en betjent på vej på job dagen efter holdte de så bare og ventet på jeg kom forbi så de ku fortælle mig et jeg ville blive sigtet for 4 overhalinger over spærelinjer det er = 4 klip i kortet nu går jeg og ventet på hva der sker

• #7   19. sep 2006 Det kan de ikke tror jeg ikke Jean S.. medmindre de har dig på video...

• Jonas B
    Jonas B Tilmeldt:
    aug 2005

#8   19. sep 2006 Det var en motorcykelbetjent

• #9   19. sep 2006 jean S..

kan de bevis det var dig der kørt??

• #10   19. sep 2006 Peter w: det kan de faktisk godt :S og hvis du endelig tager dem i retten, så vinder politiet ALTID pga de er ansat af staten o.s.v bla bla bla.. de er nogen rigtige svin ang sådan noget der..

• Jonas B
    Jonas B Tilmeldt:
    aug 2005

#11   19. sep 2006 Jeg mener bare det er da virkelig dårligt hvis de bare sender en bøde. UDEN jeg har nogen form for bevis på jeg er blevet stoppet....

• #12   19. sep 2006 Michael M.. Hvis han benægter alt risikerer han at få en bøde på 500 kr for ikke at ville samarbejde med politiet.. Men han får lov at beholde kortet.. er jeg ret sikker på..

• #13   19. sep 2006 Peter w: ja måske, men de kan være lidt slemme ang sådan noget der.. men håber da han får lov til at beholde kortet smiley

• #14   19. sep 2006 nej de har mig ik på vidio som sagt var betjenten på vej på job og jeg overhalet ham han prøvet så a følge efter mig siger han. dagen efter bliver jeg som sagt stoppet og han fortæller mig en lang sø forklaring om hvor sygt jeg har kørt osv og viser mig så hans arm hvor han har skrevet min nummerplade ned dagen før og de bilers som jeg sku ha overhalet. han ber mig om a komme op på statinen sener på dagen så jeg kan se hva jeg vil blive sigtet for, tager så der op da jeg har fri fra job, han fortåller så han har stoppet de bilister jeg har over halet samme dag som jeg blev stoppet altså dagen efter min forselse. han siger de gerne vil vidne i ratten men han har mig som sagt ik på billede og allle og en hver kan vel ha kørt min bil den morgen?

• #15   19. sep 2006 Det kan alle enhver nemlig have gjort..
    Men hvis han får nogen til at vidne mod dig, så står du dog ikke særligt godt længere tror jeg ikke.. Det eneste du kan er at benægte alt og håbe på det bedste..

• #16   19. sep 2006 Mener du skal have en tilkendegivelse af politiet for de kan gi dig bøde... sådan en gul en

• Jonas B
    Jonas B Tilmeldt:
    aug 2005

#17   19. sep 2006 Hov, glemte lige at sige at betjenten sagde at jeg ikke mistede kortet, men fik et klip. jeg kørte som sagt 157 km/t og hvis jeg havde kørt 160 km/t havde jeg mistet kortet. så lidt heldig var jeg da... men jeg bægter altså det her. jeg selv har INGEN bevis på jeg er blevet stoppet.og en anden ting.netjenten fulgte efter mig ogkom oplige bag mig og på det tidspunkt kørte jeg så de 157 km/t. men betjenten havde ikke blink på. En betjent må da ikke komme over hastighedsgrænsen med mindre han har blinkende tændt. vel???

• #18   19. sep 2006 Mener reglerne siger at han SKAL stoppe dig så snart du overtræder færdselsloven.. så han skal i og for sig stoppe dig med det samme du kører for stærkt og ikke følge dig, selvom det er det de gør..

• #19   19. sep 2006 de må ik men det er jo deres forklaring med din

• #20   19. sep 2006 de følger dig jo for a se om du køre inu stærker for a ku knalde dig for det hurtigste du har kørt. de er sku nogle lede sataner

• #21   19. sep 2006 det må de godt... en bejtent må gerne overtræde hastighed og vigepligt under i tjensetelig embede ( dettegælder bla. fotovogn som ikke har blink ) dog skal der så skrives en rapport osv.... så han måtte gerne følge dig i sin person vogn

• #22   19. sep 2006 Reglerne er sku svære for almindelige mennesker at gøre noget ved.. Vi kan kun spille dumme og benægte alt.. erklær dig pyskisk syg.. he he

• Jonas B
    Jonas B Tilmeldt:
    aug 2005

#23   19. sep 2006 Peter W: ja, det kunne være man skulle gøre det. hehe.

Men det er da for dårligt jeg ikke har noget bevis på jeg har modtaget bøden. hvad ville i andre gøre? ville i betal og få det klip?

• #24   19. sep 2006 Du får ingenting når du bliver stoppet... det modtager du med posten... been there done that med 3 klip og det hele :o/

• #25   19. sep 2006 Jean s... Selv om de ikke kan bevise at det var dig der kørte din bil så erd et din bil... Så er det op til dig af få den ansvarlige til politiet hvis det var en anden der kørte... Ellers hænger du på bøde og evt klip...

• Jonas B
    Jonas B Tilmeldt:
    aug 2005

#26   19. sep 2006 okay. har lige undersøgt det lidt mere. betjenten sagde til mig at jeg ville få et klip. men efter hvad jeg kan læse på politiets hjemmeside så skal man overskride med 30% for at få et klip. der er et hastighedsbegrænsning på motorvejen på 130 km/t dvs. jeg skal op at kører 169 km/t. jeg kørte kun 157. derfor skal jeg ikke have et klip.

• #27   20. sep 2006 synes det er lidt sjovt så mange ideer folk har.. uden konkret at vide noget.. Mark R.. du skriver at en enkelt betjent uden noget på bånd/billeder ikke kan bevise noget...

Tror du virkelig selv, at alle de tilkendegivelser og frakendelser han skriver bliver droppet fordi han køre rundt alene!!!? NOT!

Kommentér på:
Politi?

Annonce