{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.374 visninger | Oprettet:

politi? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
sad lige og snakkede med nogle venner om den dårlige trend der er kommet med og optage politiet privat!

jo ku kan det da være træls og blive stoppet men come on hvis vi har bilerne iorden har vi jo ikke noget og skjule.

kan da finde flere tilfælde hvor jeg er blevet stoppet både alene og med andre venner og deres biler, og der har det enlig været helt fint.¨

hvis vi snakker pænt til dem så de jo også flinke ved os,
de kan også snakke med på vores hobby og syntes også det er fedt nok.

sorry for ot. men kan vi ikke bare være voksne mennesker og lade dem passe deres job og få det bedste muligt ud af det??

god aften smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politi?
  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #1   4. feb 2014 Hvad er meningen med dette emne? Synes ikke rigtig at der er noget budskab i din tekst, og selv hvis der var, hvad forventer du så at få ud af det emne herinde?
    Det er bilgalleri, mere behøves der vist ikke siges.

• #2   4. feb 2014 Kristian - og du lægger hårdt ud med at vise bg-stilen med det samme. Jeg har ikke noget problem med at læse hvad der står eller hvad hans budskab går ud på.

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #3   4. feb 2014 Jeg har skam også et fint forhold til politiet, har der endelig været noget så har vi altid kunne ordne det i god ro og orden. Men når man så ser station 2, politijagt og hvad de ellers hedder så kan man sgu ikke andet end tænke " så giv dem da et skud peber eller være ekstra hårde ved deres biler "

• #4   4. feb 2014 Kristian.
    har ikk noget budskab spøger bare hvorfor folk altid brokker sig.

truckerbenny
    kan virkelig kun gi dig ret, har selv skam sænket bil som larmer, men der for behøver jeg da ikke og være en idiot når de stopper mig.

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#5   4. feb 2014 Hvor læser du at jeg har et problem med det? Jeg er fuldkommen ligeglad med hvad folk opretter, men derfor kan man jo godt spørge om hvad forventninger med det er smiley Nogle emner er også bare så dumme at de gør helt ondt, også skal jeg ikke sige mig fri for at nævne det.
    - Men ja du har ret i at du kører BG-stilen, mht. at du kommentere mit indlæg og ikke emnet, hvilket jeg formoder er derfor du klikkede dig ind på det smiley

Steffen T: Det er desværre nok et problem vi aldrig kommer udenom. Der vil altid være nogle bøvehoveder der er utilfredse med deres arbejde, og hvad de går og bruger tiden på. Sådan er det bare, desværre.

• #6   4. feb 2014 ja kan kun give dig ret smiley
    men er det ikke lige og være voldsom nok og forfølge dem privat også smiley

• #10   4. feb 2014 FILI8ED siger heller ikke der noget i vejen med og optage dem i et rutine stop.
    men hvorfor forfølge politiet privat, de gøre jo bare deres job når de stopper os kan da ikke svare sig og blive så sur over det

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#11   4. feb 2014 Synes det er samme problematk med dem der begynder at true Politiet med det ene og det andet, fordi de selv har valgt at tiltrække sig opmærksomhed på en eller anden måde. En ting er at det er respektløst, forstår godt at folk kan have noget imod autoriteter, men direkte at true dem fordi de gør deres arbejde kan jeg slet ikke sætte mig ind i.

• #13   4. feb 2014 De kendte vel risikoen, da de startede på poitskolen. Kunne ikke forestille mig, at der var nogen politi-aspiranter, som tænkte: "Når jeg bliver politimand, skal jeg gøre alle mennesker glade ved at stoppe dem og lyse rundt i kabinen og spøge dem om de har drukket. Og alle vil tage det med et smil og ønske mig god arbejdslyst."...

Og udover det, så er der sgu nok betjente derude, som valgte at blive det udelukkende for at kunne booste deres ego og få større nosser.

• #14   4. feb 2014 Da jeg stadig kørte på scooter blev jeg jævnligt stoppet af politiet (Og ja, selvfølgelig kunne den køre stærkere end det tilladte)
    Hver gang har jeg selv taget den stille og rolig og snakket med dem osv. Der er en grund til jeg slap fra en bøde, på trods af at jeg blev stoppet efter de havde kørt efter mig i civil bil med en 60-70 stykker (Havde ikke opdaget dem)

Man skal behandle andre mennesker som man selv vil behandles, men det kan alt for mange desværre ikke indse - og jeg ser da fx INGEN grund til at optage at man bliver vinket ind til siden, for bilen er jo iorden?

• #15   4. feb 2014 det kunne være bedre hvis du smed det op på scottergalleri de kunne nok godt lære en ting eller 2
    jeg har heller ikke noget problem med dem self vil de stoppe en engang for et rutine tjek og hvis man snakker pænt til dem snakker de også pænt til en

• #16   4. feb 2014 @438HK

Så fordi de er politibetjente skal de bare stå model til alt og finde sig i alt - jfr. din kommentar: "De kendte vel risikoen, da de startede på poitskolen."

Må bare sige, at jeg er dybt uenig.

• #17   4. feb 2014 Nej, ikke i alt. Og de finder sig satme heller ikke i alt. Men at blive filmet i tide og utide - ja, det må de da finde sig i. Og gør de ikke noget forkert, skulle det jo slet ikke bekymre dem om der bliver filmet, eller ej...

• #18   4. feb 2014 Nogen betjente beder selv om det ... Jeg opføre mig som de selv byder til

Bla blevet stoppet om natten hvor betjenten fra start kaldte os tyveknægte ... kostet dem en del bøvl bla med at få lov til at se bag i bilen

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#20   4. feb 2014 Erik A: Det siger jo bare lidt om din/jeres intelligens.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #21   4. feb 2014 Hvorfor er det blevet en ny trend at filme politiet gøre deres arbejde ?
    Jeg bliver stoppet meget ofte men har da aldrig følt behov for at filme det.
    Filmer heller ikke kassedamen i Føtex når hun udføre hendes job.

• #22   4. feb 2014 og desvær skal de fine sig i folk som 438HK

• #23   4. feb 2014 Har også kun haft gode oplevelser med dem:).

Snak pænt til dem, hvad er problemet, hehe smiley

• #24   5. feb 2014 ja og det sjover er, dem der optager, kun viser noget om hvor betjenten gøre noget forkert eller laver noget, som måske ikkehelt rigtig.

men selve optakten, hvor den der filmer, måske gå total amok eller laver noget andet, over for betjenten,

det viser de ikke,

det er da yderste sjældent at en betjent starter med og svine en til.
    eller er uforskammet over for en.

har kun oplevet engang, at en betjent, havde set sig sur på mig( nok lidt min egen skyld)

men selv om man har lavet noget rigtig godt lort, og de eks stopper en,
    så tage de fleste betjente den da med ro.

mere end jeg ville kunne klare hvis jeg var betjent

• #27   5. feb 2014 Med mine erfaringer med politiet så vil jeg overveje at optage dem nå de stopper mig. Hvis det løber fint så sletter jeg videoen hvis ikk har jeg beviser i en klage sag.Det politiet selv der har fået folk til at være nødsaget til dette for at politiet ikke misbruger deres magt og folk ikke skal lide under deres mindreværds komplekser

• #30   5. feb 2014 Kage.
    1. Skift navn det tarveligt. Er på arbejde og kan ikke fremskaffe noget.

2. Ka de sidste 2 gange jeg er blevet stoppet har været helt ok flinke og pænt talende betjente. Men har mødt min del af sure betjente desværre

• #33   5. feb 2014 Du slap KUN fordi de ikke fik en brugbar måling på dig...;)

• #35   8. feb 2014 Har på ingen måde bøvl eller problemer med politiet. Med de arbejdstider jeg har, bliver jeg jævnligt stoppet. 21 årig ude og køre kl 4 om natten kunne jo nemt være sprut kørsel:)
    Men der er intet og sige til at nogle politifolk bliver hidsige i ny og næ med alt det lort visse mennesker lukker ud af elendige undskyldninger og hvad ved jeg. Prøv og forstil jer selv med skjorten på, og skulle høre på alt det pis for den ene og den anden årsag til de forskellige overtrædelser. Et eller andet tidspunkt for alle nok. De er altså almindelige mennesker som os andre.:)

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#37   8. feb 2014 Nej, dem gav han netop sådan en holdning der.

Kommentér på:
politi?

Annonce