{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

Et surt opstød {{forumTopicSubject}}

Jeg synes det er synd at man når man spørger om en konkret ting vedrørende noget tekniksk i sin bil, hva enten det er et problem eller en ide, på bilgalleri's forum næsten altid med garanti får en masse kommentarer som ik indeholder noget svar på det spørgsmål man stillede, men bare er noget ligelgyldigt fis. Ydermere er der til tider folk som mener de har løsningen på et problem uden egentligt at have noget baggrundsviden og på den måde ender med at vildlede "spørgeren". Jeg har efterhånden fået at vide af en del mennesker at hvis jeg søger information vedrørende biler er bilgalleri ik stedet at gå hen, og det synes jeg er synd for tror ik det var det der var intentionen da man lavede forum på BG. Undskyld hvis dette ikke indeholdte noget konstruktivt men sku altså bare lige af med det.. my bad? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et surt opstød
  • #1   24. sep 2006 Tror problemet er, at folk egentlig gerne vil hjælpe, men ikke altid kan, og derfor forsøger sig frem! Men jeg ser da også MANGE sjove teorier i "bilstereo" når der bliver spurgt til et emne! Det er da flinkt at folk vil give deres besyv med, men ofte burde de lade være....

• #3   24. sep 2006 . f.eks. tuning, der er så mange forskellige teorier, og man kan snakke om det i meget lang tid, men f.eks. skal jeg bruge råd om en Vag bil, så opsøger jeg et Vag forum, f.eks på Vagcars.dk, hvis jeg havde en honda, ville jeg søge på hondaklubben.dk, osv.. alt for mange herinde med meget forskellige ideer og meninger, .. søger aldrig råd herinde..

• #4   24. sep 2006 Nogle gange har jeg bare et indtryk af at "spørgeren" sidder tilbage med et svar som senere (bliver det taget i brug) enten kan være skyld i en masse spildtid, eller direkte skade på bilen... Jeg ska ik personligt gøre mig bedre da jeg aldrig prøver at rette sådanne tilfælde, grundet at jeg tit simpelthen hverken har den faglige viden eller erfaring til at rette op på fejlen og i så fald bare vil ende med at skabe mere forvirring eller problemer smiley .... derfor tier jeg stille og lader folkene med ekspertisen klare det YEA

• #5   24. sep 2006 Ka godt ske det er der den ligger, *Street-Team* BDog.
    Men hva ka man så konkludere? .. hvis du søger info, så brug kun BG som supplement til alternative siders info. Personligt plejer jeg altid at finde, leder jeg fx efter et specielt mærke, et forum på en side som kun beskæftiger sig med det mærke. Så må man jo gå ud fra de ved hva de snakker om smiley .. men når det er sagt. ska man jo heller ik cutte 100% af for spass.. kanon grineren tråd *Street-Team* BDog.

Kommentér på:
Et surt opstød

Annonce