Et surt opstød {{forumTopicSubject}}
Jeg synes det er synd at man når man spørger om en konkret ting vedrørende noget tekniksk i sin bil, hva enten det er et problem eller en ide, på bilgalleri's forum næsten altid med garanti får en masse kommentarer som ik indeholder noget svar på det spørgsmål man stillede, men bare er noget ligelgyldigt fis. Ydermere er der til tider folk som mener de har løsningen på et problem uden egentligt at have noget baggrundsviden og på den måde ender med at vildlede "spørgeren". Jeg har efterhånden fået at vide af en del mennesker at hvis jeg søger information vedrørende biler er bilgalleri ik stedet at gå hen, og det synes jeg er synd for tror ik det var det der var intentionen da man lavede forum på BG. Undskyld hvis dette ikke indeholdte noget konstruktivt men sku altså bare lige af med det.. my bad?
apr 2004
Følger: 127 Følgere: 165 Emner: 184 Svar: 5.589
sep 2006
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 89
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 259 Svar: 1.257
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 259 Svar: 1.257
Men hva ka man så konkludere? .. hvis du søger info, så brug kun BG som supplement til alternative siders info. Personligt plejer jeg altid at finde, leder jeg fx efter et specielt mærke, et forum på en side som kun beskæftiger sig med det mærke. Så må man jo gå ud fra de ved hva de snakker om .. men når det er sagt. ska man jo heller ik cutte 100% af for spass.. kanon grineren tråd *Street-Team* BDog.
Et surt opstød