{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.507 visninger | Oprettet:

surt opstød {{forumTopicSubject}}

ja skal sku bare lige have luft men for helveds hvor er jeg sur. var ude og se på en BMW 528i hos en tyrker og aftaler jeg køber bilen skal hente i weekenden og jeg køber prøveplader og reservedelene og får fat på.en ven med kørekort og vi kører flere hundred kilometer hvorefter sønnen står og siger det var hans bil og faren forstår ikke så godt dansk så han forstod ikke jeg ville købe den så den var solgt til en anden nu.... så spilder man lige en masse tid. et par tusind kr og mistede drømmebilen for satan da hvis ikke mord var ulovligt så var der sku et ledigt hus nu... har aldrig følt mig så narret og så pissed

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  surt opstød
  • #3   28. jan 2017 lige nu er jeg så fucking hysterisk at jeg er ligeglad med hvad jeg siger og det et helt sikkert jeg ikke skal handle med en af de sorte abekatte nogensinde igen

• #5   28. jan 2017 vi havde solgt vores gamle bil nu må jeg så meddele køber han ikke kan hente den og han må finde en anden bil. hele familien havde glædet sig til at få den bil..... ville virkelig ønske man var gangster konge i sådan en situation med store brød der hed Tony -.-

• #6   28. jan 2017 Skrev du ikke for et stykke tid siden, at du ikke handlede med udlændinge?

• #7   28. jan 2017 Hvis du gør det overfor køberen af din bil, så er du ikke et hak bedre end tyrkeren til at holde aftaler!

• #8   28. jan 2017 Deniz når man får tilbudt en e39 528i til under 10 k måtte man.vel tage chancen kunne jo være der var en enkelt der ikke var et svin men desværre nej. så det beviste vel bare at de er alle en gang utøj

• #9   28. jan 2017 Henrik J. jeg skal jo bruge en bil til at køre på arbejde i så der er ikke andre muligheder medmindre du kan fremskaffe min.bmw

• #10   28. jan 2017 Så kan du leje en bil indtil du før købt en igen!

• #11   28. jan 2017 gad vide om ham der skulle købe din bil er lige så sur som dig og også vil skrive herinde

• #12   28. jan 2017 Man skal lade være at sælge skindet før bjørnen er skudt smiley

Når jeg sælger biler privat er det også den første der afleverer pengene der får bilen..

• #13   28. jan 2017 ja for man ved jo aldrig om folk kommer igen når de siger de vil købe en bil og ikke har en krone med

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #14   28. jan 2017 Saa nu vil du goere det samme over for din koeber ?
    Du har tidligere fortalt du ikke selv er dansker ?
    Sten og glashus ?

• #15   28. jan 2017 Først til mølle.!!!!! Holder ikke en skid tilbage, medmindre der er faldet kasse.

......... det er ligeså tit det er købere, som er F### hoveder. smiley

• #16   28. jan 2017 det er ikke rimeligt jeg skal have en masse store udgifter oveni fordi han vælger at fuppe mig det noget fis de kommer med for når han kan sende mig igår stel nr og reg nr for jeg kunne løse prøveplader så ved han jo godt jeg ville købe den han sendte mig reservedels nr ect da jeg stod hos huggeren så han vidste det godt. og jeg har ikke sagt jeg ikke er dansker jeg har sagt jeg er blandet det er så jer der udleder at så er man åbenbart ikke dansker mere

• #18   28. jan 2017 Når det er kommet SÅ langt som i dit tilfælde, så burde sælgeren have taklet det anderledes. Helt enig !

Eller nævnt der lige skulle falde et depositum over mobilepay, eller andet.

Ikke god stil, ikke at ringe og sige bilen var ved at blive solgt til anden side. smiley

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#19   28. jan 2017 Nu blev du jo selv taget i at fuske herinde,saa maaske det var paa tide at begynde at tale ordentligt ?
    Fik du egentligt den mondeo ned under de 5 sekunder fra 0-200 ?

• #20   28. jan 2017 du vil jo gøre det samme overfor din køber, så du er da ikke en skid bedre

• #21   28. jan 2017 rsp ved seriøst ikke hvad du taler om

Erling. Jam hvis der er nogen der sku have en fin bmw eller audi de skal af med så må de da meget gerne sende en pb inden onsdag da køber skulle hente den der

• #22   28. jan 2017 Var du ikke ved at bakke ud af aftalen med DIN køber ?

• #23   28. jan 2017 Henrik hvis jeg ikke kan finde anden mulighed. skal jo bruge en bil men der er heller ikke den store mening i at købe en tilfældig bil der måske er livsfarlig for at sku finde en anden og så har jeg måske ikke pengene til den pga de penge der skal bruges til den midlertidige

• #25   28. jan 2017 Men du kan jo evt. bare leje en bil indtil du finder den rigtige?
    Det er jo ikke købers problem, at du er havnet i den situation!

• #26   28. jan 2017 Du kunne jo lige så godt have været en at de spassere/købere som aldrig var vendt tilbage igen, for dem er der satme mange af.
    Så jeg forstår godt de har solgt til anden side når der ikke lå noget på skrift, det havde jeg sgu også gjort.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#27   28. jan 2017 Du ved ikke hvad jeg snakker om ? Hahaaa,nej selvfoelgelig goer du ikke det smiley
    Naa jamen lad mig da opfriske din hukommelse.
    Du lavede et indlaeg om at din motor i din Peugeot havde sat sig,dagen efter blev den sat til salg med "defekt starter",da jeg spurgte ind til om du ikke havde "glemt" at fortaelle at motoren havde sat sig blev annoncen og indlaegget slettet.
    Nogen klokker der ringer ?

• #28   28. jan 2017 rsp det er så ikke noget der har med bmw at gøre men jo det husker jeg og havde 2 mekanikere til at se på den som begge sagde starter og jeg slettede annonce ect fordi bilen blev solgt? den nye ejer kører stadig med bilen dagligt det var faktisk en herindefra der mente motoren havde sat sig så da en professionel mekaniker sagde noget andet rettede jeg det

• #29   28. jan 2017 Kan nu ikke forstå det er SÅ besværligt at købe en brugt Audi eller BMW........ folk står i kø over hele landet , for at sælge sådan en brugt model.

Der skulle være et rigtig godt grundlag, bare ved at gå ind på Bilbasen.

Så vidt jeg kan læse mig til , så er det ikke en specifik model du lige går efter.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#30   28. jan 2017 Hahaaa,ja selvfoelgelig smiley
    Saa indlaegget slettede sig selv smiley
    Men var paent hurtigt at din hukommelse begyndte at virke igen...
    Du vil have en fin BMW eller Audi,men var ved at koebe en E39 528I for 10.000kr ?
    Tror du selv paa den ?

• #31   28. jan 2017 Henrik helst en a6 c5-6 eller en e39. Men havde slet ikke overvejet bilbasen sad på dba

• #32   28. jan 2017 rsp den stod faktisk til 8.500 på dba med defekt luftundervogn og lmm

• #33   28. jan 2017 og skrev jo ligesom jeg selv slettede dem da bilen var solgt pls så løs hvad jeg skriver før du skal angribe mig med det

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#34   28. jan 2017 Hold nu op Benyamin streetpirate.
    Min kammerat skrev paa din annonce,han skrev at efter han havde laest dit indlaeg med at motoren havde sat sig ude paa motorvejen saa ville han sikre sig at motoren ikke havde sat sig og at det kun var en defekt starter.
    Du svarede at saa maate han slet ikke komme og kigge paa din bil...
    Vi kan jo allesammen godt se i dette indlaeg hvor reel og moralsk korrekt du er.
    Host host...

• #36   28. jan 2017 Min lillebror har en e39, skal jeg få ham til at sælge den ? smiley

• #37   28. jan 2017 Thomas kommer an på pris motor og stand

• #38   28. jan 2017 Iknow, det var også ment lidt en joke smiley

For sælger han den, står han selv uden bil, og man skal jo på arbejde smiley

Men kan godt spørge ham, sender noget i en PB, hvis det er.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#40   28. jan 2017 #39 Kan huske det fordi min kammerat ikke maatte komme og kigge paa hans bil.
    Er jo liiidt underligt hvis man ikke har noget at skjule smiley

• #41   28. jan 2017 Det er simpelthen så lortet at gøre sådan, folk har simpelthen ikke respekt for andre mere smiley

Prøvede det selv for en del år tilbage hvor jeg ville købe en lille Polo 86 coupé den var annonceret til 8.000.-kr og jeg ringede til ham og fortalte ham at jeg ville købe den til prisen. Skulle med toget, havde hævet penge og da jeg sad i toget og var nået halvvejs tænkte jeg at jeg da lige ville ringe og sige at jeg var der om et par timer.

Der var så åbenbart en der havde budt 9.000.- kr for den og så havde han solgt den. Sikke et møgsvin.

Sådan kan man bare ikke gøre smiley

Jeg har aldrig handlet på den måde, og laver jeg en aftale med nogen så står jeg inde for den aftale og er en mand af mit ord. Det andet der er simpelthen så luset... Pissedårlig opdragelse må være grunden til sådan en opførsel..

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #42   28. jan 2017 R U H fuldstændig enig.
    Men lader jo til han er præcis ligesom sælgeren og ikke vil overholde hans egen aftale med en køber nu.

Så synes faktisk det fuldt ud fortjent.

• #44   28. jan 2017 Lidt underligt du ikke selv ved hvad der er galt, når du på andre gallerier skriver du er mekaniker

http://www.scootergalleri.dk/bruger/271540-kurik_m

He he http://www.scootergalleri.dk/forum/off-topic/1322282-falskneri_ så mon ikke OP selv er den type der snyder og bedrager smiley

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#46   28. jan 2017 #44 Var du i tvivl om denne unge mands moral ? smiley

• #47   28. jan 2017 Nej smiley da han jo før under navnet street pirat også brokkede sig over en bruger. Han tilbød at hjælpe med noget anlæg i bilen for et par hundrede kr. Men efter alt var lavet så ville han pludselig have meget mere. Manden løber selv fra sine aftaler, så han skal da slet ikke begynde at pive over noget smiley

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#48   28. jan 2017 Haha,lyder som en fin fyr...

• #50   28. jan 2017 Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et ...... . Ja du kender resten.

Hvis din egen bil er tilsalg og der er en køber. SÅ SÆLGER DU.
    Du siger du ikke vil købe bil af en udlændinge igen.
    MEEN hvad er du selv???. Kurik er ikke et dansk navn og bliver det heller aldrig smiley smiley

• #51   28. jan 2017 Hvis du mangler noget at køre i lige nu, og det skal være BMW eller Audi, så er min Audi 80 cab 2,3e billigt til salg med syn og plader. Som den står, ikke køn, men køreklar 39 af de lange.

• #53   29. jan 2017 Jeg gjorde en undtagelse, da jeg solgte min Xl7. Jeg holdte den tilbage til den første der ringede, og som skulle 250 km for at hente den. (konen begyndte med moral og etik) jeg ville bare have penge i kassen.
    Men hvor var det dog en fryd at køber kom til aftalt tid og penge- at det kan ske i disse tider (skambud på usete varer) er mig en gåde, men det kan åbenbart lade sig gøre....

• #54   29. jan 2017 R U H

Helt enig, folk er nogle møghoveder.

I går havde jeg faktisk en god oplevelse med et par udlændinge. En gut havde skrevet på mine Rohana fælge sidste uge, og vi aftalte så at han kom i går og så på dem. Jeg var allerede skeptisk fra start, for mine erfaringer med folk der overholder aftaler, er meget dårlige.

Men, ham og en kammerat kom som aftalt, de kiggede på dem, betalte og tog dem med med det samme. Og trods jeg havde fået højere bud, så var det altså ham der fik dem, fordi han lagde pengene med det samme. Jeg reserverer ikke som sådan varer, den der kommer og betaler først, er den der får varen.

Det er så useriøst at have en aftale, og så kan sælger lige få lidt mere for dem, og sælge til anden side.

• #55   29. jan 2017 Thimo præcist.

Havde en oplevelse i sommers da jeg hjalp den store knajt med at købe bil. Da vi kom ud og kiggede på den bød vi 8.000.- for den. Det ville sælger ikke sælge den til da han havde fået et bud på 9.000.- over telefonen.
    Fint, sagde vi, hvis du ikke får den solgt kan du ringe til os, så vil vi give 7500.- kr.
    Jamen i bød 8.000 lige før sagde sælger.
    Ja men det var før vi skulle køre herud 2 gange.

Og gæt engang, 2 dage senere ringede han og bilen var vores for 7500.- kroner.

• #56   30. jan 2017 Hold kæft mand, har du rygrad som en regnorm eller hvad...

"Henrik J. jeg skal jo bruge en bil til at køre på arbejde i så der er ikke andre muligheder"

"det er ikke rimeligt jeg skal have en masse store udgifter oveni fordi han vælger at fuppe mig "

Så nu vælger du simpelthen at fuppe en anden køber smiley

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #57   30. jan 2017 #0 hvis det var mig der stod i den situation, og jeg kunne dokumentere at der var indgået en handel (aftale om køb), så havde jeg uden at tøve stævnet sælgeren (uanset race og nationalitet)

• #58   30. jan 2017 Havde du selv regnet med at bilen var købt nå du ikke har betalt? Hvis man kigger efter ny bil smider man pengene og tager den med med det samme og ikke vente.

En 528til 10.000 kan du roligt regne med er moden til renovering og stå og mangler dele for min 15.000

• #59   30. jan 2017 Der er bare mange fuskere.
    Har selv taget toget fra Hjørring til København skulle hente en Golf Gti oppe ved Rungsted, prisen var aftalt og havde bankcheck med.
    Da vi kom der op, oplyste han at bilen var steget 5000kr smiley smiley da der var en anden interesseret.
    Skaf 5000kr ekstra, eller bilen bliver solgt til en anden smiley

Ja betalte 5000kr ekstra, var taget den lange vej og bilen jeg havde ledt efter stod lige der, om der var en mere køber eller han bare pressede mig for 5000kr ekstra ved jeg ikke.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #60   30. jan 2017 Så havde jeg taget toget hjem igen da Christian.

• #63   31. jan 2017 Jeg havde fået ham til at betale mig 5000kr for at spilde en fridag...

Kommentér på:
surt opstød

Annonce