{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Surt opstød {{forumTopicSubject}}

Ja så blev man lidt til grin aftaler med en herinde at jeg skal købe et sæt fælge af ham som har stået et stk tid til salg vi aftaler jeg skal være der inden for en time og jeg starter bilen køre de godt 25 Km for så at finde ud af de er solgt lige før jeg kommer til en anden sælger siger så kig på din mobil har skrevet det til dig.
det ser jeg så der da jeg aldrig bruger mobilen eller ser sms når jeg kører han har så skrevet 10 min før jeg er der.
vil bare ud med en lorte tur troede lige man havede fået fat i de fælge man godt ville have.
fortsat god søndag til alle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surt opstød
  • #2   3. aug 2014 Først til mølle.....
    - Der er jo sådan set ikke noget galt i det...
    men havde det været mig(jeg er jo altid perfekt), så ville jeg lade den anden køber komme til, efter dig. hvis det var aftalen at du skulle komme efter dem.

• #3   3. aug 2014 alt var aftalt han viste jeg kørte hjemmefra og viste også godt hvor lang tid det tog før jeg var der mener bare i min verden havede jeg købt dem da vi aftalte det men han skød dem bare af

• #4   3. aug 2014 forstå mig ret,,,
    Jeg ville også bilve skuffet og ikke mindst irriteret.

• #5   3. aug 2014 Det var jeg sgu også blevet utilfreds med. Når du nu havde en aftale og han vidste du var kørt.

• #6   3. aug 2014 Et andet surt opstød: Dit sure opstød ville være meget lettere at læse, hvis der var lige flere , og . smiley Men ja træls at køre efter noget der er solgt...

• #7   3. aug 2014 Når man har lavet en aftale ja så må de andre sku vente

• #8   3. aug 2014 Forstå enlig godt sælger. Folk skriver og aftaler alt muligt som de ikke holder. Er der en sikker handel slå man til fordi man ikke tror på en anden køber er seriøs. Havde nok gjort det samme.

• #9   3. aug 2014 Ja jeg er også ligeglad, jeg laver noglegange flere aftaler og sælger til den der først møder op, enten kommer 1 ellers kommer ingen selvom man laver aftaler med 5 forskellige...

Det mest normale er ingen møder op!!

• #10   3. aug 2014 Så du kunne ikke vente den time, som han havde aftalt med ham, Ketil?

Mind mig lige om at du skal levere, hvis vi to en dag skal handle smiley

• Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

Emner: 23 Svar: 514
    #11   3. aug 2014 Ja' det er ikke ligetil med en handel mellem private annoncører
    Hvordan skal man komme det til livs for det åbenbart et stor problem!?

• #12   3. aug 2014 jeg var ude ved sælger inden for 3 kvater og det var på sms vi lavede aftalen så når jeg siger på sms jeg køre nu kan jeg ikke se problemet med at lige give den tid som er aftalt

• #13   3. aug 2014 Sælger er en idiot. Du skulle som minimum bede om penge til benzin + tid du har brugt, da han jo tilsyneladende har vidst på forhånd at du VAR kørt.
    Modtager jeg en sms om at man er kørt, + eventuelt tidspunkt for ankomst, kunne det aldrig falde mig ind at sælge til en anden.

• Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

Emner: 23 Svar: 514
    #14   3. aug 2014 Du har da ret.. Det er ikke iorden !!
    Tror de fleste har stået og ventet på en køber der aldrig møder op og det er heller ikke iorden!

• #15   3. aug 2014 Man har en aftale af gangen og kommer køber ikke til aftalt dag og tid ja så kontakter jeg de næste på listen men at afbryde et køb når købet er på vej eller man bliver budt et par 100kr mere er bare mega dårlig stil

• #16   3. aug 2014 Har lige tjekket annoncen er ikke slettet men ændret så der istedet for 5x112 står 5x108 så når det kommer til stykket har de fælge ikke ville kunne passe min bil han prævede at sælge mig et Audi kopi fælge istedet

• #17   3. aug 2014 Det er surt og jeg ville nok også være lidt knotten, når man nu havde en aftale... Men så igen... Det er da positivt at det kun var 25km væk. 20-30min, så er man hjemme igen. Havde sgu været trist, hvis man havde kørt til den modsatte ende af landet og så blive brændt af.

• Ulf B
    Ulf B Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 81 Svar: 213
    #18   3. aug 2014 Altid ringe sælger op.
    Så viser Du din seriøsitet, sælger kan "høre" hvem Du er (om du er til at stole på), det kan være svært på sms. Og du kan høre det samme om sælger.

Kommentér på:
Surt opstød

Annonce