1.360 visninger
|
Oprettet:
Surt opstød! {{forumTopicSubject}}
Her til aften kørte jeg 150km for at hente en bil, da jeg ankommer konstaterer jeg så at bilen er fugtskadet i kabinen og fuld af svamp... jeg har haft skrevet med sælger og han var klar over hvor langt jeg kørte efter den, hvorfor i alverden oplyser man så ikke om noget så relevant... Det er ikke første gang jeg oplever dette...
Ha dog for helvede noget respekt for andres folks tid og penge og oplys om de fejl der er, så man ikke skal køre forgæves... bilen bliver jo ikke solgt alligevel bare fordi evt køber ikke er blevet oplyst om fejlene på forhånd...
nov 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 674
fik du ham så presset ned i pris, eller vendte du om på hælene ?
feb 2009
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 1.172
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 19 Svar: 67
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 2.795
feb 2009
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 1.172
jun 2009
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 38 Svar: 212
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Har man en bil stående i længere tid uden at køre i den kan sådan noget jo hurtigt opstå...
Du havde vel heller ikke kørt så langt med mindre du kunne få den billigt...
Sidst jeg havde nogen nede at kikke på en bil, som var skadet, og der var taget billeder af hele bilen ( hele vejen rundt ) samt indvendigt...
Billederne sagde det hele,,, men da de kom gik de i petitesser og skabte sig som små børn, at nu havde kørt over 200 km, og at jeg godt kunne have oplyse dit og dat....
Ja muligvis,, men de havde inden de kørte hjemmefra, budt bilen 60% ned i pris... jeg havde accepteret....
De troede jeg gad bruge 2 sekunder på dem efter deres udbrud og beskyldninger...
Meeennn jeg låste bilen af, og ønskede dem en god tur hjem......
2 timer senere ringede de igen og ville gerne havd bilen med hjem... men jeg takkede nej....
( det jeg blev irriteret over ved dem var at de forventede at bilen kunne blive som ny, uden de store midler,, og helt ærligt den var sat under reservedelsbiler i annoncen.)
Og kald det hvad i vil, men vi har IKKE samme opfattelse af hvad en bil fejler eller har af skavanker.....
Og ikke for at irritere dig,, så ser man nu heller ikke på bil om aftenen når det er mørkt...
Men surt for dig, men der findes jo rigtig mange andre biler der er til salg....
Så du må ud og trille lidt flere kilometer.... hehe....
jun 2009
Buggi Boy: Jeg giver dig til dels ret. Nu er det bare sådan at jeg havde oplyst sælger om at jeg havde intentioner om at køre bilen hjem og dette ville være sundhedskadeligt... Jeg mener bestemt ikke at jeg går i små sko her, men at bilen er fugtsadet indvendig og der bor smølfer i div. svampe burde for enhver person være relevant... sælger havde tidligere på dagen arbejdet på bilen, haft den startet m.m så det er bestemt ikke noget han ikke selv har lagt mærke til.
jul 2007
Følger: 121 Følgere: 122 Biler: 2 Emner: 86 Svar: 530
Surt opstød!