{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.046 visninger | Oprettet:

SØREN R
SØREN R
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 4

BMW E90 Motorlampe {{forumTopicSubject}}

Hejsa

er der nogle der her måske kunne være mig behjælpelig med en løsning på mit problem, jeg har en BMW E90 320I den har kun gået 85.000km jeg stolte den til en alm service og så var der et problem med min motorlampe der lyser fra tid til anden, den har lidt den eget liv - et BMW værksted vælger at skifte tændrør og NOX sensor på den, jeg får den hjem og der går en dag, så lyser den igen, den bliver stolt tilbage igen og de skifter en olietryksventil tror jeg det var - 3 uger efter står jeg med samme problem ?!!!! hvad pokker kan det være, det begynder jo at løbe lidt op, både i tid og penge - nogle der har nogle gode forslag til hvad det så kunne være ? jeg kan fremprovokere det, hvis bilen er kold og du kommer til at køre i et for højt gear fx... så kommer den, starter jeg bilen senere, kan den være forsvundet igen, sindsygt frustrernde smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E90 Motorlampe
  • #1   28. jan 2018 find et værksted, der kan fejl søge rigtig og ikke bare gætter,

som kan finde ud af og udmåle de forskellige ting, og ikke kun bruger en tester

• #2   28. jan 2018 jeg kan tage et kig på den, hvis det er.

• SØREN R
    SØREN R Tilmeldt:
    jan 2018

#3   28. jan 2018 Jeg bliver nødsag til at køre ned på det BMW værksted imorgen tidlig der har lavet det - man skulle jo tro at de burde kunne få styr på det smiley men det koster altså, jeg betaler bare ikke for samme fejl for 3 gange smiley

• #4   28. jan 2018 Det skal du sgu heller ikke. smiley

• SØREN R
    SØREN R Tilmeldt:
    jan 2018

#5   29. jan 2018 så viser den en fejl på knastakslen... måske er der en fejl på kæden, det kommer lyn hurtigt til at koste 10 klik smiley

• #6   29. jan 2018 uha. Skraller kæden om morgenen når du starter? Det virker underligt de så har skiftet det andet, hvis fejlen hele tiden har lagt på kæden..

• SØREN R
    SØREN R Tilmeldt:
    jan 2018

#7   29. jan 2018 har egenlig ikke lagt mærke til noget skrælleri, jamen de andre dele er skiftet pga, at der er der den har vist fejlene tidligere og mon ikke den er god nok, nogle gange er der fejl bag fejl osv osv - sidst viste den på olietrykventilen og knastakslen, så har de nok bare forsøgt med olieventilen.. nu viste den så KUN.... knastakslen, bliver der ikke kigget til kæden og man bare køre videre, kan den sprænge og så er det en ny motor smiley så de blev sat på sagen igen.....

• Steffen N
    Steffen N Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #8   14. feb 2018 Fandt du nogensinde ud af hvad som var galt?

• SØREN R
    SØREN R Tilmeldt:
    jan 2018

#9   20. jun 2018 ja, den fik en ny kæde, så forsvandt alt og den snurrer som en ny smiley

Kommentér på:
BMW E90 Motorlampe

Annonce