Hvem køre tysker i Roslev/Salling området ?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen !
Stor tysker fan leder efter klub eller fællesskab i mit nærområde, findes der intet eller skal vi selv finde på noget ?!
Eftersom jeg vil smide min Passat fra mig og hoppe i en bmw og jeg aldrig har været største fanboi af andre mærker end VW, Bmw, Audi og Mercedes (hov! vi må ikk glemme Volvo) xD
Så må jeg se det i øjne at jeg mangler viden og erfaring på området med disse fine tyskere
Så jeg er på udkig efter andre som mig selv i mit nærområde Roslev, som jeg kan dele min interesse med og evt hjælpe til hvor der er brug for det, så hvis du/i har interesse for at starte gruppe/team op eller invitere mig på et cruze en dag, må i MEGET gerne sige til! Så hvis du mangler en hjælpende hånd til din kærlighed eller dit næste projekt må du bare råbe højt i mit opslag
Skriv endelig hvis i har nogle gode ideer til klub i Salling området, (Skive/Roslev/Viborg) alle ideer er gode uanset hvor store eller små så kom med dem !!
Rigtig god aften og for håbentlig på gensyn !
jul 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Emner: 68 Svar: 708
nov 2011
Følger: 6 Følgere: 79 Emner: 34 Svar: 106
Kender området, har været der ude omkring og tulle rundt med min VW Passat, er et meget pænt område at køre i
hvilken årg er din golf2'er ?
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.192
Tidligere tysker nu japser
MVH KP
jul 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Emner: 68 Svar: 708
nov 2011
Følger: 6 Følgere: 79 Emner: 34 Svar: 106
Carsten: ahh okay, det jo den lidt yngre model
Hvem køre tysker i Roslev/Salling området ??