{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.734 visninger | Oprettet:

heysa hvad gør jeg (fusk med syn) {{forumTopicSubject}}

Heysa

I juni byttede jeg min vento med en golf 2 og 40000 kroner .

Vi skriver som jeg altid har gjort en slut seddel , jeg skriver at jeg om reg min vento til hans navn og han om reg hans golf til mit navn .

Jeg smutter på politi gården dagen efter og får ventoen om reg da han ikke skal køre i mit navn tænk vis der sker skader .

Jeg har stadig ikke hørt fra ham og han har ikke om reg golfen endnu , jeg ringede så til forsikringen og til politiet og spurgte , hvor jeg stod vis nu skaden sker på golfen så sagde han bare hos politiet så har han hele ansvaret så fint med mig , så længe spare jeg jo de penge ..


DET STØRSTE PROBLEM

Han har skrevet uder på i slut seddelen at den golf er synet i maj 06 men jeg har fået oplyst ved bil syn dettte ikke passer de siger den er synet i januar hvad kan jeg gøre ved det han har jo lavet fusk med det ved at skrive uder på noget som ikke passer


nogen der kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  heysa hvad gør jeg (fusk med syn)
  • #1   13. okt 2006 Det er vist ikke det store at gøre - det er sgu for dyrt at køre en retssag for 4 mdr mere eller mindre til syn...

  • #2   13. okt 2006 Hvis det der står på sedlen ikke passer, så er det ikke gældende selvom du har underskrevet det, efter min mening

  • #3   13. okt 2006 okay det er jo ikke og gøre så men så går jeg også hårdt mod hårdt jeg hjælper ikke ham med en farve kode så da

  • #4   13. okt 2006 Hej Stefan

    Du har 2 muligheder, enten laver du en sag ud af det og anmelder ham for fusk, han har rigtig nok opgivet falske oplysninger ved handel hvilket giver dig ret til afslag i prisen ELLER at lade handlen gå retur. Handlen er ugyldig såfremt oplysningerne ved handlen bevidst er opgivet forkert. Hvis dette skal ske bliver du nødt til at anmelde ham hos policen. Anden mulighed er at glemme det og komme videre men det er helt op til dig selv. Du kan desværre risikerer at policen ikke gider tage den pga. 4 måneder er meget lidt...
    Mvh. Anders


  • #5   13. okt 2006 hvordan fan kan du også finde på og bytte din vento væk for en golf

  • #6   13. okt 2006 heysa anders t

    Jeg sku ha givet ham en farve kode til bilen den får han sku heller ikke nu det kan jeg sige ham det pjat med ham gider jeg godt nok ikke med ham.

    Han har skrevet uder med mit navn på omreg det har han heller ikke fået lov til så han står med et lille problem vis han laver flere nummere


  • #7   13. okt 2006 ventoen var ikke lige´den bedste vogn længere den havde mange små fejl . og den havde kun fået en salgs lak den var ikke lakket indvendig .

    Golfn skal også bare sælges så vil jeg ha en golf 3 eller vento igen som jeg selv vil bygge op


  • #8   13. okt 2006 ok ja kan kun sige vi er sku glade for vores vento det helt sikkert, håber du får det bedste ud a den sag der

  • #9   13. okt 2006 har besluttet jeg ikke gider gøre noget ved det sys bare han er en NAR for og være mild . jeg gider ikke hans pis han skriver hele tiden men svare bare ikke mere .

    Og har meddelt ham i en sms at han ikke får den org farve kode ved mig


  • #10   13. okt 2006 Var han bekendt med de "småfejl" og "salgslakering" for ellers vil jeg da mene at du har fået en meget god pris for den. Jeg mener faktisk et eller andet sted at det er dig som er klovnen i dette spil, uden dog at kende detaljerne men du spørger efter meninger og så får du da også min. Det kan sku da ikke betale sig at tude over de 4 måneder, det har han da sikkert ikke gjort bevidst. Og den der med "nu får du heller ikke farvekoden HAH HAH" den hører vist hjemme under et andet forum som du finder ved at klikke en tak til højre aller øverst på denne her side.

    Det var så bare min mening, ta den eller lad vær


  • #11   1. dec 2006 hmm,, et godt RÅD...
    kom videre mester,,,, hvis du anmelder så går der flere måneder før politiet har snakket med ham da de har travlt med alt andet, og for det andet så skal du selv betale for retsagen...
    jeg har oplevet noget lignende og det var helved at tage til politiet. Flere hundrede forklaringer og så køre sagen her der og MY ASS,,,,
    held og lykke med din ny bil...


Kommentér på:
heysa hvad gør jeg (fusk med syn)

Annonce