{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Jesper J
Jesper J
Følger: 10 Emner: 4 Svar: 7

Bmw e60. Bliver tappet for strøm {{forumTopicSubject}}

Hejsa, håber i kan hjælpe. Har en 525d fra 04. En morgen var den tappet for strøm. Jeg skiftede batteriet, men dagen aften var den atter død for strøm. Hvad kan det være som tapper bilen for strøm. Som sagt batteriet er helt nyt. Vh Jesper jørgensen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e60. Bliver tappet for strøm
  • #1   2. apr 2018 Ja uden at lyde dum og flabet så kan alt der bruger strøm jo sådan set tappe batteriet uden videre.

Men først og fremmest - har du fået kodet den til det nye batteri? En E60 skal have "at vide" at den har fået en nyt batteri. Du kan også have været uheldig at den har overladet det nye batteri og dermed ikke længere kan bruge det. Sådan er det på BMW´er fra 2004 og frem generelt.

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    nov 2015

#2   2. apr 2018 Tak for svaret. Må ha den på værksted og få den kodet

• #3   2. apr 2018 Selv tak - og god ide smiley Du kan være heldig at batteriet kan reddes, ellers må et nyt til igen. Forhåbentlig er der ikke sket noget med bilens elektronik selvom det også er set ofte ved batteriskift. Så jeg vil ikke anbefale dig at køre bilen derhen hvis det skulle lykkedes dig at starte den smiley

• #4   2. apr 2018 hvis den tapper batteriet,
    bør du få udmålt, hvad/hvor strømmer bliver brugt,

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    nov 2015

#5   4. apr 2018 Det var et effekt display til radio og navigation som tappede den for strøm. Nu skal jeg bare ha fundet et nyt eller brugt display

Kommentér på:
Bmw e60. Bliver tappet for strøm

Annonce