{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon Wannabe
  • #1   16. okt 2006 Køb da det rigtige nærrigrøv smiley

• #2   16. okt 2006 Har hørt at dem fra Harald Nyborg har et lidt mere blåt skær, end de fleste andre som for det meste bare lyser hvidt. De virker i hvert fald sådan på nogle af mine kammeraters biler, som har købt dem der.

• #3   16. okt 2006 jeg smækkede nogle pærer til forlygterne på i dag som var blå men de spyttede kun hvidt lorte lys ud. øv øv øv men de var også bare fra Hoyer så derud skal du ikke købe dem

• #4   16. okt 2006 Og dem de har hos Tsvansen er også fra høyer autodele så der skal du heller ikke købe dem...

• #5   16. okt 2006 Hehe. ja, er måske lidt nærrig. Men hvis bilen alligevel ikke kan synes med dem så sparre jeg gerne 1500,-

Søger faktisk bare dem som giver mest skarpt lys fra sig. om det er hvidt eller blåt er jeg ligeglad med. Bare de ikke lyser en sløv gul farve

• #6   16. okt 2006 har os bestilt xenon-look pære til min da politiet heroppe er meget stikse med den xenon lov..
    og har ikke lyst til at fræse til syn pga et xenon-kit da det tager lidt tid at skille en luftundervogn af smiley

• #7   16. okt 2006 Hvis du vil have hvidt wannabe Xenonlys så køb 100w H4 pære, istedet for de normale 55/60w.. Nærmere kan du ikke komme på Xenon lys..

• #8   16. okt 2006 Har købt nogle super blue ved thansen og de gir et sjovt blå skær men ja som sagt hvis du ska have noget der ligner xenon så køb det rigtige..du finder aldrig noget der bare ligner..

• #9   16. okt 2006 Hvorfor vil du bare blinde alle andre bilister? skal du have noget så køb det hvideste xenon som kan fåes, og få det indstillet ordentligt når det er monteret. Der er ikke noget værre end at blive blændet

• #10   16. okt 2006 ja du skal have 1n 100w pære som der bliver sagt, men det er stadig lige så ulovligt som Xenon, men så skal det også lige være sagt, at lige meget hvilken efterligning du køber så vil alle kunne se det er fake, for der er intet der ligner xenon nok... mit råd ville være, køb nogle tågelygter hvis du ikke har det, og smid det i dem, så bare træk strømmen fra batteriet til en kontak inde i kabinen og ud, så burde det vist nok være lovligt at have det monteret till syn, men ikke lovlogt at køre med, men så kan det jo slukkes smiley

• #11   16. okt 2006 tjek mine pærer, det er xenon wannabe men kan overhovedet ikke ses! det er virkeligt nogle super pærer som kan varmt anbefales.. og det med 100W pæren går nok ikke da de fleste lygter kun er lavet til 55W.. smider man sådan en 100W pærer i kan man risikere at lygten simpelthen smelter!

men hvis der er nogle stykker som er ude efter de her pærer så smid en besked i min profil så må jeg se om jeg kan skaffe nogle stykker hjem smiley

• #12   16. okt 2006 Vælg et af disse sæt:

MTEC Super White
    AU-Lite Xenon-Effekt
    Osram Silverstar
    Philips Vision Plus
    PIAA Platinum White Bulb (meget dyr)

• #13   16. okt 2006 ble max lavede netop en test om det for et halvt års tid siden mener jeg. og der var det philips blue blision der vandt... der var tilmad positions pærer med samme skær med i aættet smiley og til små 400.- er det ikke slemt, men så ville jeg hellere smide de sidste 600.- og købe xenon

• #14   16. okt 2006 Du kan ikke smide 100w i normale H4 lygter, for guds skyld! Så smrelter lortet.. Jeg har 7500k GP thunder i min. Se evt. profil. De lyser dejligt kraftigt og kostede ja. 200kr Og giver det rigtige lys.

• #15   16. okt 2006 Det emget godt altsammen smiley men hvor kan man købe det? altså dem som fx Sebastian H har? og andre der køre med dem selv..?

• #16   16. okt 2006 Dem kan i købe ved mig, send en sms på 20632972 eller ring - pris pr sæt 190 kr.

Kommentér på:
Xenon Wannabe

Annonce