{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon wannabe...
  • #1   3. dec 2008 hørt:)

• #2   3. dec 2008 jeg snakkede lige med an fra min klasse om det idag det pænt træls

• #4   3. dec 2008 Kom til at sætte det i det korte lys og ikk det lange. det gir et vildt godt lys i det lange lys men er pisse irriterende i det korte smiley

• #5   3. dec 2008 Det skal være fabriksmonteret, ellers skal det ikke være der. Medmindre man får lavet det rigtigt med niveauregulering og hele svineriet.

• #6   3. dec 2008 havde det selv i min vento med angel eyes.. det skal bare indstilles så er der ikk nogen der brokker sig, men kan ikk forstå folk ikk indstiller det. MIt var indstillet, og det generede INGEN, blev stoppet af politiet, og de sagde, så længe det ikk blænede eller var til gene for andre, var det fint nok, jeg havde valgt at sætte xenon på min bil smiley

MVH

• #9   3. dec 2008 Hvis man nu justerer dem rigtigt, så synes jeg ikke de blænder helt vildt... Mange andre lygter der er justeret i røv, blænder lige så meget

• #10   3. dec 2008 Ja sådan en Kadett med H1 xenon er livsfarligt, det burde seriøst give et klip

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 296
    #11   3. dec 2008 René K

og derfor gør man det da bare selv.... kan godt følge dig.... tror jeg vil sætte xenon lygter på min, få dem til at lyse op til månen, så vil jeg lige så stille ligge og følge efter dig i en måneds tid (selvfølgelig sørge for at blænde dig så meget som muligt med tågelys, langtlys, nærlys, you name it)

Det holder jo ikk.....

Efter monteret xenon burde give klip på de danske veje..... fejljusteret lys burde medbringe indkaldelse til syn på stedet....

• #12   5. dec 2008 slap nu af.. kører ikke selv med xenon, men kan absolut ikke se noget problem i det så længe det er justeret korrekt og derved ikke blænder..

men er selvfølgelig pisse træls, de som ikke har justeret det..

• #13   5. dec 2008 For satan hver morgen og aften, er der en som poster en besked om xenon.

Vil i for pokker ikke gøre alle os andre en kæmpe tjeneste og atoppe det lort!

• #14   5. dec 2008 Så længe de køre med DE linse, blænder de ikke

• #15   6. dec 2008 Ja der skal DE linser til og en justering, så er jeg glad, men dem der bare smækker det i deres normale lygter og så kører !!!

Og Patrick M : Du kan jo heldigvis se bort fra de indlæg om xenon. Alle os på vejen kan jo ikke se væk fra vejen fordi der kommer en og blænder os...især i denne tid hvor der er så meget snavs på forruden - det gør det jo ikke nemmere.

Kommentér på:
Xenon wannabe...

Annonce