{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indstemning af biler
  • #1   28. maj 2018 Laver man et godt forarbejde tager det ikke lang tid at komme ind

Men i takt med at der er så mange ringe oprettelser mister folk lysten til at bruge tiden på at stemme folk ind

• #2   28. maj 2018 Forstår ikke at sådan en som freeways Passat ikke er inde allerede med den gode og fyldstgørende beskrivelse, omvendt kommer der biler ind med 5 billeder og standard i alle rubrikkerne, især hvis det er en lidt speciel bil smiley

Men udover det så afviste jeg over halvdelen af dem, de fleste har meget ringe beskrivelse og mange kun 5 dårlige billeder, en havde ikke et eneste billede hvor kun hans bil var på og en havde alle billederne i det forkerte format smiley

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #3   28. maj 2018 Der er også nogen der syntes det er vildt fedt, med billeder på skrå den ene og anden vej, som man bliver søsyg af. Ideen er god nok, men overlad den slags billeder til professionelle i stedet. Det bør laves om, men det er man umiddelbart ikke åben for længere oppe i systemet.

• #4   28. maj 2018 Jeg har lige fået en stemt ind efter 7 dage, men har stadig en der venter på godkendelse efter 8 dage, synes selv jeg har en okay tekst og 18 billeder af bilen i forskellige situationer.

• #5   28. maj 2018 Jeg gider ikke engang kigge på dem. Især ikke når jeg kan læse på andres svar i denne tråd at niveauet ikke er blevet højere... Det er måske tarveligt overfor dem som godt kan finde ud af at lave fornuftige oprettelser, men jeg er simpelthen træt af at se på halvhjertet arbejde.

• #6   28. maj 2018 Jeg plejer nu de fleste gange at se hvad biler der er ved at blive stemt ind og stemmer. men syns der er en del med dårlige billeder eller tekst. Jeg ville have lagt flere billeder ind af min,men kunne Max lægge 20 ind. Så må udskifte dem engang imellem :). syns da det var 30 engang

• #7   28. maj 2018 Elfter er ligende opslag ville jeg prøve at se hvor bøvlet det egentligt var og det prøvede jeg så med min tarvelige corolla og den var inde efter 5-7 timer og det er jo ikke fordi det er en sej vogn

• #8   28. maj 2018 Det også nogen år siden du prøvet det. De to andre biler jeg har lagt ind inde for de sidst 1 til 2 år. var også inden på under en dag. men ja har lagt mærke til at en dyr racer tit bliver stemt ind. selv om der kun er 5 dårlige billeder og sparsom tekst. men der afviser jeg også. lige meget hvad bil det er. Så det røre ikke mig meget hvad slags bil det er. Det er lidt det samme vis det er en fin veteran bil.men har de ok billeder og fin tekst. Så stemmer jeg da altid Ja,lige meget om det er en gammel Skoda eller ny Lamborghini :-).

• #9   28. maj 2018 Ja det er et stykke tid siden men lader til problemet er det samme stadig

Så vis man ikke magter at gøre et fornuftigt stykke arbejde ja så må man jo leve med ikke at få bilen ind på bg vis det da betyder noget for nogle og gør det det ja så kan det da kun være en større motivator til at give den gas med rengøring/lokation/billeder/tekst

• #10   28. maj 2018 Jeg har det faktisk sådan, at hvis det er en speciel bil, så skal oprettelsen også svarer dertil. Så en fed/speciel bil med dårlige billeder og tekst bliver IKKE stemt ind af mig.

• #11   28. maj 2018 Synes bla ikke at den seneste Ibiza der er oprettet for 45 min siden, som har fået 20 velkomster burde komme ind, der er en masse fine billeder men ingen af bagagerum eller motorrum og en virkelig ringe tekst smiley

• #12   28. maj 2018 syns billederne er (ok) da de lægger over middel,men stemte nej pga af teksten til den seat. Der kunnes skrives meget mere om den.

• #13   28. maj 2018 Hvad syns du så om den her smiley
    https://www.bilgalleri.dk/galleri/380649-honda_civic_eg5_turbo

• #14   28. maj 2018 Har afvist den, men teksten er fin nok da han beskrive hvad der er gør den speciel selvom han undlader en masse andre ting han kunne skrive om, dog ser billederne mærkelige og små ud på min iPad og mest derfor jeg afviste tror jeg smiley

• #15   28. maj 2018 Ja det var også billeder jeg dumpet den for. men kan ikke forstå folk tit ikke har mere at fortælle om deres biler. Jeg kunne nemt skrive mere end det jeg gør. og det skal jeg ikke for ellers bliver det en lang lang stil at læse igennem. Den er lang nok nu bare det jeg har skreven .

• #16   28. maj 2018 Enig og også selvom der ikke er gjort noget kan man da sagtens skrive lidt om udstyret/motor osv der er i smiley

• #17   28. maj 2018 Det bliver nok værre den stil jeg får skreven,når jeg skal have min autocamper t3 stemt ind når den er færdig smiley

• #18   28. maj 2018 Er det et lang varigt projekt? smiley Har aldrig set en T3 camper, mon ikke langt de fleste er rådnet væk? smiley

• #19   28. maj 2018 helt enig.

• #20   28. maj 2018 Ja der er røgen en del af dem ang rust igennem tider. men vores var ikke særlig rusten det var mest hvor siderne var sat sammen. og under siden døren bag. men jeg har total renoveret motoren og så fået lakeret hele bilen. plus meget andet

• #21   28. maj 2018 Det den her sådan så den ud som på det første billedet da vi fik den.
    https://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/bilstereoprojekter/176631-t3_2_0_cu_luftkoelet_autocamper_westfalia_

men den er lidt sjov da den har en boxer motor der er luft kølet.

• #22   28. maj 2018 Den er sku ret cool, hvad er ideen med boxer motor? Ved at den GT86 som var en Subaru jeg kørte var en boxer motor, bortset fra et rent jævn træk fra 3500-7000 kunne jeg egentligt ikke mærke forskel smiley

• #23   28. maj 2018 den er født med en 2.0 cu luft kølet motor. Så det syns jeg gør den er lidt sjov. har så optimeret motoren lidt så den går fra de små 80 til ca 100 .og det jeg kan lide ved den er den trækker godt i bunden. og så den lyd den har den får monteret et rustfri udstødning. og den har 5 gear selv om den er fra 79/80 af. men den er ikke økonomisk den bruger lidt benzin smiley men det er en simpel motor. Den minder jo om sådan en der lægger i de gamle Porsche/bobler .

• #24   28. maj 2018 har så fået skiftet farve på den til Audi rød og sort top,da jeg ikke kunne fordrage den kommune/hud farve og hvid top.ved godt de ægte vag mensker vil have veteran biler i deres originale farver. men fuck den var grim kunne ikke taget den.

Kommentér på:
Indstemning af biler

Annonce