{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Indstemning af biler... {{forumTopicSubject}}

Ja bliver lige nød til at høre folk her inde ad hvad grunden er for at de afviser en bil når alle kravene er opfyldt?

Jeg er nu i bund og grund ligeglad med om min egen bil bliver stemt ind eller ud, men forventer da at dem der afviser bilen gider at skrive en seriøs begrundelse omkring hvorfor de afviser den.

Nej jeg syntes ikke en seriøs begrundelse som mange skriver "flere billeder af bilen" er en seriøs begrundelse når der er over de 5 billeder... Hvad er det i ellers vil se billeder af?

Kom nu ud af jeres gemmesteder og fortæl hvad det er der for jer til at afvise en bil her inde på BilGalleriet!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indstemning af biler...
  • #1   6. nov 2010 Bare lav en ordenlig profil fra starten af. Så var der ikke så meget at diskutere smiley

• Jakob N .
    Jakob N . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 12 Følgere: 11 Svar: 451
    #2   6. nov 2010 GID har ret smiley
    det er et galleri, så gør man noget ud af billederne fra start er der slet ikke noget problem.

• #3   6. nov 2010 Jeg afviser som regel aldrig nogen, men personligt syntes jeg det er for latterligt at oprette en bilprofil med en bil, hvor man ikke engang har brugt tid på at rengøre den, så den fremstår fra sin bedste side. der er alt for mange billeder af møgbeskidte biler, især skrammel/skrald inde i kabinen, hvem fanden gider vise det frem???? hvorfor ikke lige gøre noget ud af det, det er trods alt et galleri.

Ja det er blot min mening.

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
  • #5   6. nov 2010 Er præcis i samme bås som Chris H smiley

• #6   6. nov 2010 Chris H

Nu har jeg selv set masse af biler her på BG som er blevet optaget her inde selv om bilen ikke var vasket eller gjort rent indvendig og hvor nogle af billederne var i sløret eller dårlig kvalitet så det er jo ikke kun derfor, selv om jeg udemærket forstår din holdning omkring det...

Men syntes nu godt nok der er mange der stemmer/afviser på en meget tynd baggrund her inde...

• #7   6. nov 2010 mange stemmer jo også efter om de kan lide bilen, og så det jo lige meget om man har taget 5 eller 20 gode billeder så vil personen jo ikke stemme den ind..

Men er enig i at 8-10 gange hvis man laver en ordenlig oprettelse med gode billeder og en fyldig tekst så kommer den ind lige meget hvad det er..

Kommentér på:
Indstemning af biler...

Annonce