845 visninger
|
Oprettet:
Indstemning af biler... {{forumTopicSubject}}
Ja bliver lige nød til at høre folk her inde ad hvad grunden er for at de afviser en bil når alle kravene er opfyldt?
Jeg er nu i bund og grund ligeglad med om min egen bil bliver stemt ind eller ud, men forventer da at dem der afviser bilen gider at skrive en seriøs begrundelse omkring hvorfor de afviser den.
Nej jeg syntes ikke en seriøs begrundelse som mange skriver "flere billeder af bilen" er en seriøs begrundelse når der er over de 5 billeder... Hvad er det i ellers vil se billeder af?
Kom nu ud af jeres gemmesteder og fortæl hvad det er der for jer til at afvise en bil her inde på BilGalleriet!!!
okt 2006
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 697 Svar: 13.335
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Svar: 451
det er et galleri, så gør man noget ud af billederne fra start er der slet ikke noget problem.
dec 2002
Følger: 25 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 41 Svar: 610
Ja det er blot min mening.
apr 2004
Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
aug 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 144
jan 2009
Følger: 37 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 90 Svar: 126
Nu har jeg selv set masse af biler her på BG som er blevet optaget her inde selv om bilen ikke var vasket eller gjort rent indvendig og hvor nogle af billederne var i sløret eller dårlig kvalitet så det er jo ikke kun derfor, selv om jeg udemærket forstår din holdning omkring det...
Men syntes nu godt nok der er mange der stemmer/afviser på en meget tynd baggrund her inde...
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 3.032
Men er enig i at 8-10 gange hvis man laver en ordenlig oprettelse med gode billeder og en fyldig tekst så kommer den ind lige meget hvad det er..
Indstemning af biler...