{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Yunus C
Yunus C
Følger: 3 Emner: 3 Svar: 9

BMW 530i manual e39 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Hvor meget vil i skyde en BMW 530i manual gear fra 2000 og med kilometertal 203.xxx til at være værd. Mekanisk set fuldstændig i orden med næsten fuld servicebog, men en del rust desværre og noget faldnet lak.. Uden klimaanlæg, soltag og læderkabine, men pæn kabine.

Hvad skyder i på af værdi? Og hvor stor en afgift kan man trække ud af den evt.

Tak på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 530i manual e39
  • #1   11. jun 2018 Den er vel en 18-22000 Kr. værd hvis det er en rusten og skrabet 530´er.

Du kan sikkert trække de samme penge ud i afgift før skat tager deres gebyr på 7500 Kr.

• Yunus C
    Yunus C Tilmeldt:
    sep 2017

#2   12. jun 2018 18-22.000 kr med afgift? Ikke andet? Jeg har ellers hørt at det skulle være en sjælden kombination med 3.0 motoren og manualgear.

• #3   12. jun 2018 Sjælden? Ja måske lidt, men ikke mere end at de da kan findes.

Men en E39 til 10000 i vægtafgift, uden noget så "standard" som klima og så med rust. Den er ikke mange penge værd.

Sådan en skal den "almene" person jo bruge 30-40000 Kr. på at få i pæn stand med rust og malerarbejde. smiley

• Yunus C
    Yunus C Tilmeldt:
    sep 2017

#4   12. jun 2018 Det er benziner med 231 hk standard - ikke en diesel. Den koster 6000 i vægtafgift årligt.ændrer det noget

• #5   12. jun 2018 Nej egentlig ikke.. Du skal tænke på at en ældre "hurtig" BMW tiltaler de unge mennesker. De kan nærmest ikke forsikre den.

Havde den været i god stand og med udstyr havde den vel været 50000 værd. smiley

Hvis den kan synes, er jeg helt sikker på at du får mere ud at sælge den til en der lever af export. Skulle ikke undre mig at han giver 25 for den med god vilje smiley

• Yunus C
    Yunus C Tilmeldt:
    sep 2017

#6   12. jun 2018 Tak for svarene Thomas. Jeg vil vurdere hvad jeg gør snart. Jeg havde troet at den vil være noget mere værd, men der ser ikk sådan ud. Jeg ønsker dig en god dag

• #7   12. jun 2018 Selv tak Yunus! smiley

Altså nu skal jeg jo ikke sidde at dømme en bil ned i pris uden at have set den. Det kan jo godt være at der er en køber til den hvis du sætter den til 29900 Kr. - men det er bare svært når der af og til er nogle flotte 528´ere med masser af udstyr til 20000 Kr. i nogenlunde stand.

Skal man tage det positive fra den 530´er i forhold til andre der er til salg af E39 er det at den ikke har kørt så langt. Dette vil selvfølgelig også betyde noget i forhold til export vurdering. smiley

• Yunus C
    Yunus C Tilmeldt:
    sep 2017

#8   13. jun 2018 Det er rigtigt, men jeg havdd bare troet at den sjældne kombination havdd gjort at den var noget mere værd. Men takker endnu en gang

Kommentér på:
BMW 530i manual e39

Annonce