{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 525d 2004 svagheder
  • #2   29. jun 2018 Bare motor og gearkasse er skiftet, er du over det værste, modellerne,2003-2006 Havde nemlig store problemer, men blev læst ved at erstatte, både motor og gearkasse

• #3   29. jun 2018 Hvis det er en e61 så tjek lige om alt virker i bagklappen. De har en svaghed på ledningerne og de er rimelige dyre at skifte.

• #4   29. jun 2018 #3 - sikke noget sludder. Det er korrekt at det er et kendt problem med ledninger i bagklappen, men fik mit fikset på et BMW værksted for i omegnen af 1.000,- (max) - men det synes du måske er rimeligt dyrt?

#2 Har desuden heller ikke oplevet eller hørt om generelle problemer der kræver motor eller gearkasse skift. Min har nu kørt 396.000km - uden nogen form for problemer med motor eller gearkasse. Korrekt der er et kendt problem med swirlflaps i indsugningen, men de kan blot fjernes (eller udskiftning af indsugningsmanifold) og kræver absolut ikke motorskift. Og gearkassen skal have skiftet olie en gang i mellem (som formentlig alle andre aut, gearkasser).
    Men kan du måske være mere specifik med hvilke "store problemer" der var/er der kræver udskiftning af motor og gearkasse??

• #5   29. jun 2018 #4 nyt org ledningsnet og skinder koster lige knap 3000kr pr side. Har skiftet nogle stykker og der er lidt arbejde i det. Men selvfølgelig kan man skifte en stump ledning de steder hvor den er knækket. Det kan nok gøres for 1000kr ja.

• #6   29. jun 2018 Jeg havde en 530d E60 fra 2003 , jeg havde Ingen problemer overhovedet, jeg købte den da den havde kørt 250.xxx km, men tjek at service er overholdt, den kørte uden problemer, fik pillet swirflaps ud ellers ikke noget

• #7   30. jun 2018 Er det samme problem med flaps på en n57 330d 2009??

Kommentér på:
BMW 525d 2004 svagheder

Annonce