{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.077 visninger | Oprettet:

Kevin E
Kevin E
Tilmeldt:
22. jul 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Peugeot 206+ aircondition {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har lige fået påfyldt kølemiddel på aircondition I min PeugPeugeot 206+ og så kunne den køle igen, men ikke lang tid skulle der gå før ac'en slet ik vil tænde..
Problemet er nu at knappen i kabinen lyser når man trykker på den, men der kommer ingen lyd fra ac'en og ingen ændring i omdrejningerne.
Jeg har ikke super meget forstand på biler og da slet ik kølesystemet..
Så jeg ville høre om der var nogen der kunne have nogle bud på hvad der er galt og om det er noget man selv kan fixe.
Skal lige siges at der ingen utætheder er i systemet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206+ aircondition
  • #2   22. jul 2018 manglende kølemidel - sandsynlig fejl = kondensator køler utæt
    polobjørn


  • B Ø F
    B Ø F Tilmeldt:
    jul 2015

    Følgere: 1 Biler: 1 Svar: 105
    #4   22. jul 2018 Måske et relæ til kompressoren der er gået.

  • #5   22. jul 2018 Hvorfra ved du at der ikke er nogen utætheder ???

  • Kevin E
    Kevin E Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   22. jul 2018 Det fik jeg at vide da jeg fik påfyldt kølemiddel for under 1,5 måneder siden, så går ikke ud fra der er nogen nu, men det kan selvfølgelig ikke udelukkes helt hvis Kompressoren ikke starter op hvis kølemiddel mangler.
    Men da jeg sidst fik det fyldt på, kunne Kompressoren sagtens starte, den kølede bare ikke..


  • #7   22. jul 2018 Et stenslag og så er den jo utæt... Men derudover kan den sagtens være utæt uden påfyldningens maskine har opdaget det, vores Avensis er også utæt, den taber 150-175g kølemiddel om året så den skal påfyldes hver 1,5-2 år smiley Umiddelbart kan der ikke findes en utæthed (intet spor af sporemiddel) ellers skal man påfylde nitrogen og lede smiley

Kommentér på:
Peugeot 206+ aircondition

Annonce