{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.753 visninger | Oprettet:

Hvad ville i vælge? forskellige biler :-) {{forumTopicSubject}}

Hej bg, jeg skal have ny bil og har MAX 40.000kr :-). Hvad ville i vælge?

Fiat Stilo 2003 1.6 102.000km 40.000kr
BS, armlæn, fjernb. centrallås, fartpilot, startspærre, kørecomputer, servo, elruder, splitbagsæde, radio med cd, aircondition, alufælge, elsidespejle, Flot og velkørende Stilo. Behagelig cruiser med lækker kabine.
Centrallås i nøglen. Vinterdæk på egne fælge - næsten nye. Sommerdæk på flotte 17`alufælge.
VEludstyret med cruisecontrol, nyserviceret aircondition - lige fået skiftet olie, filtre, bremseklodser.Bemærk prisen er nedjusteret.


Peugeot 206 s16 2001 91.000km 40.000kr
en ejers køre som ny meget pæn og velholdt tandrem skiftet ved 44587km fuld servicbog sidst synet den 18.04.2011


polo 1.4 2001 167.000km 37.000kr
db. airbags, abs, servo, esp, ikke ryger, el-ruder, cd/radio, fjernb. c.lås, lev. nysynet.


ford forcus 1.6 155.000km 40.000kr
uper bil alle serivece overholdt..ny kobling tandrem og vandpumpe. 0 rust. vinter dæk på alu følger med.. lygte bum til cykler godt pionner anlæg.tonet ruder i de 3 bagerste ruder zenon lys i tåge lygter helt unik front poleret flere gange om året vasket hver uge ca 1½ år til syn
ny bagrude visker motor. nye alu med nye dæk. nye for lygter. hvide blink lys.doide bremselys. diode lys i nummer plade lygter 2 gange undervognsbehandling før sommern super god og stabil bil billig i forsikring rimelig økonomisk god begynder bil til billige penge.. skal ses prøves. hysterisk velholdt..

VW Golf I 1,8 GTi Cabriolet 140.000km 15.000kr
Super flot og yderst velkørende cabriolet. 110 HK 1,8 liters moter. Dækken til kaleche er fejlfri. Direkte fra Schweiz derfor nul rust. Bilen er uden dansk reg. afgift men moms og told er betalt. Afgiften er ca 15.000,-kr.
_____________________________________________
Hvad ville i vælge? Jeg er utroligt meget i tvivl. Skal have en bil der erstatter min corolla som jeg skal køre i hver dag.

Håber i kan hjælpe! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville i vælge? forskellige biler :-)
Kommentér på:
Hvad ville i vælge? forskellige biler :-)

Annonce