{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

mazda 6 2,3 sport pris vurdering {{forumTopicSubject}}

går lidt med tanken om at sælge min mazda men pris det ved jeg squ ikke rigtig

så håbede på i måske kunne hjælpe skal lige siges mine billeder kan ikke uploade men ingen rust eller risser fuld service bog hos mazda

top udstyrs model fuld læder kabine uden slid
den har gået 178.000km
ikke ryger
ingen dyr

når jeg går på Bilbasen og andre steder står de til omkring de 50-60.000kr uden så.meget udstyr

håbede på en kunne hjælpe lidt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mazda 6 2,3 sport pris vurdering
  • #1   31. jul 2018 Der er rigtigt nok et par stykker til de der 50.000-60.000 kr

    Men der er også nogle som holder syn 1-2 år som koster en 20.000-30.000 kr, men så har gået lidt flere km

    Ved privat handel får du ofte lidt mindre end en forhandler får, da han yder garanti og reklamationsret på brugte biler.

    Så det kommer lidt an på om du forventer et hurtigt salg, eller godt kan vente mange måneder for og få en god pris. Efter min mening tror jeg ikke du får 60.000 kr for den ved privat salg, selvom du har mere udstyr end dem til de 60.000 kr du nævner


  • #2   31. jul 2018 havde heller ikke forventet og få så meget men hvilket pris leje syntes du så den evt skulle ligge i den er ny synet for en uge siden

  • #3   31. jul 2018 Jeg misforstod nok dit indlæg lidt, og læste som om du mente din skulle være endnu mere værd

    Det ser ud til, at dem til de 40.000 kr eller mere generelt har været til salg længe

    Bare et eksempel
    https://www.dba.dk/mazda-6-23-sport-benzin/id-1044188348/?utm_source=copylink&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_share_listing

    Så jeg tror desværre måske den skal ned i nærheden af 30.000 kr for og blive solgt indenfor overskuelig fremtid. Men har du is i maven og god tålmodighed så forsøg da med 50.000 kr og sæt ned hver anden eller tredje måned med 5000-10.000 kr

    Hvis du skal have nyere og dyrere bil fra forhandler kunne du jo se hvad de ville give i indbytning på den


  • #4   31. jul 2018 Okay tak for din vurdering havde lidt set mig lun på en Honda civic 1.8 sport fra 08 måske man skulle høre.om en evt bytte handel kunne lade sig gøre

Kommentér på:
mazda 6 2,3 sport pris vurdering

Annonce