{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skat
  • #1   14. aug 2018 Bilen står i dit navn eller du står som bruger. Så kan de jo lave en vurdering af bilen og se om den går ind under din formue eller ej.

  • #2   14. aug 2018 Hakan# De er lidt ligeglade med hvad du har givet for den, værdien ved et salg er hvad de går op i. Så hvis de kan se at de i gennemsnit bliver solgt for mere end 10000 kr så risikere du, de enten forlanger du sælger den, med mindre den måske kun er 15000 kr værd og man vurdere det kan højne din change for at komme i arbejde.
    Men det er et vurderings spørgsmål din lokale kommune og jobcenter tager.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.597
    #3   14. aug 2018 Hvis kommunen mener at den er for dyr, så sender de dig ud til en forhandler, som laver en vurdering af bilen, de papir skal du så levere på kommunen, som vil sige om du skal sælge eller ej..
    Og det er ikke salgsprisen man får, det er hvad forhandleren vil give, så hvis du selv har givet 13, så skal du have lavet en virkelig god handel for at de vil mene at den er over 10 værd smiley


  • #4   14. aug 2018 Tak for svar drenge

  • #5   14. aug 2018 SKAT er ligeglad med bilens værdi. Det er kommunen, du skal bekymre dig om.

  • #6   14. aug 2018 Simpelt..
    Kender fra en bekendt var på kontanthjælp han havde en bil på sit navn på en værdi af (ca 50.000 kr.)

    - Han fik et brev fra kommunen at de vil stoppe kontanthjælp fordi han har en bil på sit navn og den skulle sælges før han ku fortsæt får kontanthjælp. Men hvis han kunne bevise at bilen så koster under et eller andet beløb så var det ikke et problem. Han tog så til den bilforhandler og fik skrevet en lavere pris på bilen så dens værdi var mindre end i virkeligheden.. smiley


  • #7   14. aug 2018 Det er en autoriseret forhandler der gjorde det smiley

  • #8   14. aug 2018 Indvandrere gør det ikke lettere for dem selv i forhold til at få etniske danskere til at synes bedre om dem, når de begår socialt bedrageri på den måde...

  • #9   14. aug 2018 Ja og forhandleren var også indvandre der også var villig til det.. #6

  • #10   14. aug 2018 Det er sådan ligegyldigt om det er indvandrere eller etniske danskere.

  • #11   14. aug 2018 Ikke i forhold til diskussionen om, hvorvidt man er vellidt i den brede befolkning eller ej. Så er det alt andet end ligegyldigt.

    I forhold til det moralske aspekt i at begå bedrageri er det til gengæld helt ligegyldigt.


  • #12   14. aug 2018 Om det er en dansker eller indvandre, der bliver snydt lige meget i begge situationer.
    Så er jeg ligeglad om det er indvandre eller dansker. Det koster samfundet lige meget.
    Det er selvfølgelig min mening


  • #13   14. aug 2018 Hvis du mener det, så har du ikke forstået min pointe. Men det er også lige meget.

  • #14   14. aug 2018 I_pek#. Lige den finte kaldes social bedrageri, og som betalende borger i lille DK finder jeg det ret så meget usmageligt, og så er jeg egentlig ligeglad med om det er aut forhandler, indvandre eller etnisk dansker der gør det......

Kommentér på:
Skat

Annonce